4 Reacties

één jaar geleden

Hoi, ik heb een paar maanden geleden ook een miskraam gehad. Ik werd eigenlijk volgens mijn gewone cyclus weer ongesteld, maar het kan heel goed dat je lichaam even van slag is, dus dat het misschien wat later komt… Snap dat het je gevoelig ligt! Rustig aan en sterkte hoor🙏🏻

één jaar geleden

Wat vervelend om te horen. Sterkte! Ik ben zwanger geraakt van ons zoontje direct na de miskraam. Ik ben tussendoor niet ongesteld geweest.

één jaar geleden

Reactie op Mvgk

Wat vervelend om te horen. Sterkte! Ik ben zwanger geraakt van ons zoontje ...
Jaaaaaa gisteren toch maar een test gedaan! Jeeeej toch positief! Maar durf stiekem niet te blij te zijn ivm vorige ervaring. Maar we blijven positief! Positiviteit zorgt voor groei! Wat fijn dat het bij jou ook zo is gelopen!

één jaar geleden

Reactie op Sanne---

Jaaaaaa gisteren toch maar een test gedaan! Jeeeej toch positief! Maar durf ...
Hee Sanne, wat fijn om te horen! Hier hetzelde.. begin september een vroege miskraam gehad en vandaag een positieve early test (verwacht eigenlijk dit weekend ongesteld te moeten worden) maar had dinsdag 1x minimaal roze bloed met afvegen waardoor ik nieuwsgierig werd. Ik durf ook nog echt niet blij te zijn.. gewoon omdat ik zo bang ben dat ik weer teleurgesteld wordt.