5 Reacties

4 jaar geleden

Neem dan een gemiddelde of geef zelfs misschien minder op. Ja je krijgt per maand eventueel minder maar beter aan het einde van het jaar dat je wat terug krijgt dan dat je moet betalen lijkt mij.

4 jaar geleden

Het gaat om gewerkte uren niet wanneer je die uren werkt voor de belastingdienst. Dus als je 32 uur werkt alleen avonden dan krijg je voor 32+ een bepaald percentage opvangtoeslag, dus misschien mag je dan 40 uur opvang declareren even als voorbeeld.

4 jaar geleden

ik heb 14u opgegeven aan de belastingdienst, alles wat ik meer werk betaal ik volle pond zelf en krijg ik dus volgend jaar terug

4 jaar geleden

Dank jullie wel dames

4 jaar geleden

Ik heb dit een tijdje geleden bij de hand gehad omdat ik door een ongeval langere tijd thuis kwam te zitten en ik niet alleen voor de kinderen kon zorgen. Ik moest dus meer opvang afnemen dan het contract en het wisselde per week wat kon bij de opvang. Toen de BD gebeld en zij gaven aan het toch wel per maand door te geven of te schatten. Daarbij gaven ze de waarschuwing dat je niet veel meer opvang moet afnemen dan in verhouding staat tot je werkdagen/ aanstelling omdat je dan geen recht hebt op toeslagen, ze noemde de toen een aantal uur. Als ik het mij zo snel voor de geest haal..pin mij er niet op vast..bij mij kon het wel uit toen maar ik wist niet van die regel...bij twijfel zou ik even bellen! Succes!