14 Reacties

één jaar geleden

Een omeletje, pannenkoeken met appel en kaneel (soms beetje slagroom erbij). Wentelteefjes. Croissantjes, puddingbroodje. Eigenlijk alles 🙈

één jaar geleden

Overnight oats zijn groot succes hier! 15gr havermout, portie yoghurt en halve geprakte banaan nachtje laten staan.

één jaar geleden

Ontbijt standaard met havermout! Maken 1x per 3 dagen voor 3 porties. Havermelk aangelengd met water, havermout en geraspte appel even laten koken. Op t eind soms lepeltje pindakaas erdoor. Ze smult ervan, het is gezond en gaat sneller dan brood. Ik vind t ideaal!

één jaar geleden

Reactie op September2109

Ontbijt standaard met havermout! Maken 1x per 3 dagen voor 3 porties. Have ...
Overdag trouwens hier 1 a 2 boterhammen en een banaan. Soms maak ik een bananenpannenkoek (1 ei en 1 banaan mengen en even in de koekenpan)

één jaar geleden

Boterham met jam, boter, pindakaas of geprakt fruit. Beschuit, yoghurt, croissant, harde broodjes.

één jaar geleden

havermout met kaneel, geprakte banaan en lepel pindakaas erdoor

één jaar geleden

Knijpzakje pap. 12+maanden granen met joghurt en fruitpappotje/zakje mengen en in een knijpzakje doen. Ben slurpt ze met smaak leeg en krijgt zodoende toch zijn vezels en vitamine binnen. Hij is geen brood liefhebber.

één jaar geleden

Havermout pap is favoriet hier

één jaar geleden

https://www.flyingfoodie.nl/recept/babyproof-pannenkoekjes-met-wortel/ deze waren gisteren een groot succes! En eigenlijk zo gemaakt😁

één jaar geleden

Yoghurt en havermout is het hier meestal. Dus heb ook niet erg veel variatie inspiratie voor je 😜 Zelf eet ik ook in de ochtend vaak hetzelfde. Warm brinta papje misschien ook lekker? Beide opties kan je ook nog fruit of knijpfruit aan toevoegen

één jaar geleden

Wentelteefjes (met avocado erop gesmeerd)

één jaar geleden

Bananen havermout pannenkoekjes zijn hier favoriet. Ook pap eet hij heel graag, ik gebruik dan havermout of Olvarit 12+ granen met volle melk.

één jaar geleden

Oh en een krentenbolletje op z'n tijd... wordt hij echt zo gelukkig van

één jaar geleden

Gewoon een broodje vruchtenhagel, appelstroop of vegetarische paté. Korsten worden op de grond gegooid, maar aangezien er kiesjes aankomen vinden wij dat niet zo raar😅 Hier is ze niet gek van pap oid.