10 Reacties

5 jaar geleden

Ik eet dan van die droge crackers of rijstenwafels

5 jaar geleden

Ik zou eerst een crackertje eten en een kopje donkere thee

5 jaar geleden

Vanmorgen ook gedaan een rijstenwafel en een kopje thee laten neerzetten door manlief. Echt een stuk beter (misschien is het toeval hoor) maar de afgelopen 2 weken elke dag misselijk en ziek en geen zin in eten.

5 jaar geleden

Ja top, dat ga ik proberen morgen! Heb vanmorgen een beschuitje zitten eten naast de wc. Door de koude muur tegen mn rug voelde ik me snel weer beter maar wat was ik beroerd blegh..

5 jaar geleden

Ik heb volkoren mariabiscitjes naast mijn bed voor in de nacht, maar ook direct bij het wakker worden. Dan gaat het goed. Vanochtend niet gedaan en meteen ging het mis

5 jaar geleden

S avonds voor je gaat slapen iets eten helpt misschien ook, werkt voor mij wel 馃榿

5 jaar geleden

Soepstengels!

5 jaar geleden

Voor ieder echt z贸 verschillend. Ik moet dus juist niet rijstewafels eten, dat gaat mis.. een geroosterd broodje met suiker of een warm ovenbroodje gaat bij mij nu wel goed. Maar echt voor jezelf uitproberen wat voor jou werkt. En 茅cht wat kleins eten, ook al gaat t tegen je zin in ;-)

5 jaar geleden

Heb altijd wat naast mijn bed liggen, maar manlief zorgt elke dag voor ontbijt op bed 馃グ

5 jaar geleden

Alleen een cracker met kaas. Later een stukje fruit. Ik eet echt met kleine beetjes. Ik heb ook medicatie gekregen tegen de misselijkheid dat helpt ook wel voor een groot deel