27 Reacties
5 jaar geleden
Nee dit kan geen kwaad 馃ぃ je eitje is bevrucht en genesteld in je baarmoeder. Dus maakt geen nieuwe aan. Wel is aan te raden dag erna te douche om geen bacteri毛n/infecties enzo op te lopen. Enige is als je man andere bed partners heeft en een soa oploopt en jou dit geeft. Dat zou wel gevaarlijk kunnen zijn voor je kindje. Maar ik hoop dat dat niet het geval is 馃槈
5 jaar geleden
Hihi... Er bestaan geen domme vragen. Seks tijdens de zwangerschap kan geen kwaad, penetratie, vingeren, vibrator.... Ook sperma kan geen kwaad. Op het moment dat je zwanger word sluit je baarmoedermond volledig. Tevens word deze afgesloten door een slijmprop. Het risico op SOA s blijft altijd als je bedpartner een SOA heeft.
Enkel wanneer je op het eind je slijmprop bent verloren en je vliezen zijn gebroken is sex niet meer mogelijk in verband met infectiegevaar. Dus..... Lekker sexen en na de daad lekker blijven knuffelen. Geen haast om naar de wc te rennen als je net helemaal relaxed bent 馃槝馃コ馃槣馃枻
5 jaar geleden
Zover ik weet kan het geen kwaad..
Ik kan alleen dit vinden

Ik lees ook weer tegenstrijdige dingen 馃 dat sperma de baarmoedermond verzakt. En bij vrouwelijke orgasmes of tepelstimulans oxytocine vrij komt wat gelijk staat aan een wee opwekker 馃 toch maar eens aan de verloskundige vragen
5 jaar geleden
Ik lees ook weer tegenstrijdige dingen 馃 dat sperma de baarmoedermond verz ...
Geloof me, wee opwekkers kun je TOTAAL niet vergelijken met een orgasme 馃槀 wel is het zo dat als je een orgasme hebt je baarmoeder wat samentrekt en sommige vrouwen kunnen dit tijdens de zwangerschap als niet prettig ervaren. Mijn verloskundige zegt in elk geval dat het helemaal niet kwaad kan
5 jaar geleden
Reactie op jaim1
Geloof me, wee opwekkers kun je TOTAAL niet vergelijken met een orgasme 馃槀 ...
Ik vergelijk het ook totaal niet 馃ぃ het stofje oxytocine komt in je lichaam vrij, dat is een stofje waarbij een wee opgewekt wordt. Misschien duidelijker zo 馃お is ook maar wat ik heb gehoord en gelezen! Ik ga het ook maar eens navragen aan de verloskundige 馃ぃ
Een vriendin van mij wou absoluut niet meer klaarkomen en haar man mocht ook niet meer klaarkomen in haar toen ze dat had gelezen 馃ぃ dus ik heb zelf echt geen idee 馃檲 alleen wat ik heb gehoord en gelezen 馃槝
5 jaar geleden
Reactie op Eliver
Nu kan het geen kwaad.
Maar tegen het einde van de zwangerschap aan kan spe ...
Weet je toevallig waarom in het begin niet en aan het einde wel? Want misschien is het einde voor sommige al met 35 weken ipv 40? Ben ik wel benieuwd naar
5 jaar geleden
Reactie op Eliver
Nu kan het geen kwaad.
Maar tegen het einde van de zwangerschap aan kan spe ...
Jip ik was klaar met de zwangerschap van me 2 andere kids.. En zo hebben we het opgewekt! Super handig!
5 jaar geleden
De vk vertelde mij bij mijn vorige zwangerschap dat sperma inderdaad een stofje bevat dat ook in de weeenopwekkers zit die ze in het ziekenhuis toedienen. Echter is dit bij een zaadlozing zo erg weinig dat het verwaarloosbaar is. Zelfs als je een liter sperma in 1 x binnen zou krijgen op het einde van je zwangerschap is de kans nog steeds erg klein dat het ook daadwerkelijk de bevalling in gang zet. Het was juist goed om veel seks te hebben. Als het lekkere seks is waar je van geniet. Dat ontstresst en is goed voor je.
5 jaar geleden
Moet je met je zwangerschap een condoom gebruiken dan?馃 lijkt mij dat als je dat voor je zwangerschap dat niet deed dat ook niet hoeft als je zwanger bent. Tenzij mensen swingers zijn ja dan kan je dat doen ivm soa鈥檚. Voor zover ik weet kan onveilige sex met je partner of man geen kwaad voor je baby 馃挄