Hallo iedereen!
Met dochtertje is vandaag opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdroging.
Wij zijn enkele maanden geleden veranderd van arts (ook compleet ander ziekenhuis)
Ik ben suuuper tevreden van de arts maar wauw toen wij vandaag naar onze ‘kamer’ mochten kon ik wel beginnen wenen. Wij hebben een gewone hospitalisatieverzekering (waar geen eenpersoonskamer in zit) ze vroegen bij de opname ‘eenpersoonskamer’ of ‘een box’
Ik wist natuurlijk niet wat een box was maar om een gigantische rekening te vermijden heb ik voor de box gekozen, ze vertelden hierbij dat dit evenwaardig is als een tweepersoonskamer
Nu gingen ze met ons naar daar en dat ‘kamertje’ is 2,5m vrees op 4,5m lang. Er is geen wc of douche en de volledige 4 wanden zijn allemaal glas. Je kan je daar niet eens met privacy deftig omkleden, wassen,… de wc en douche zijn op het einde van de gang wat betekent dat je je kind alleen moet laten op de kamer. Mijn dochtertje is al heel gevoelig voor al dat nieuws waardoor zij zeker zou panikeren moest ik haar alleen laten. Ik vroeg mij af of ik dit kan melden aan de verzekering dat dit niet voldoet aan de basisbehoeften van een gewone tweepersoonskamer? Iemand hier ervaring mee? Hopelijk mogen we snel naar huis 🤞🏼😓