16 Reacties

3 jaar geleden
Mijn dochter heeft ook een ooievaarsbeet tussen haar wenkbrauwen, deze wordt meer zichtbaar als ze moe, boos, verdrietig of gestresst is.
Of het weg gaat verschilt per kind, ik persoonlijk heb mijne ook nog steeds tussen mijn wenkbrauwen, ook zichtbaar als ik moe ben. Mijn zusje heeft hem ook nog ter hoogte van een bakkebaard.

3 jaar geleden
Ja ons dochtertje heeft dit ook, 1 in haar nek en 1 op haar voorhoofd tussen dr wenkbrauwen idd.. ze zeggen dat het langzaam wegtrekt maar tot een jaar kan duren.. dus nog even geduld denk ik. Is het al wel minder geworden?
Ik zie hier wel verschil met in de eerste maand en nu, wat lichter van kleur geworden

3 jaar geleden
Het gaat wel weg maar heeft langer de tijd nodig. Mijn kleine meid heeft het op haar oog en achter in haar nek.

3 jaar geleden
Ik had het vroeger ook en was op de basis school nog zichtbaar, zat wel in m'n nek! Geen idee wanneer die helemaal vervaagd was haha.
M'n zoontje heeft hem nu ook in z'n nek.

3 jaar geleden
Ja hier ook tussen haar wenkbrauwen noemen ze angels kiss en me dochter heeft ook in haar nek de ooievaarsbeet

3 jaar geleden
Mijn dochter van bijna 4 maanden heeft er 2 op haar achterhoofd en op haar haargrens zitten, nog niks aan veranderd!

3 jaar geleden
Ja mijn dochtertje heeft ze op der ogen en in haar nek en met 16 weken zitten ze er nog. Is wel iets minder geworden boven haar ogen. Kan volgens mij tot een jaar duren