23 Reacties

4 jaar geleden

Met twaalf weken laten schieten. Nergens last van gehad. Alleen op het moment van schieten heel erg gehuild en bleef ook even door huilen. Denk meer door de schrik dan echt veel pijn hebben. Alles ging daarna gewoon goed, ook het slapen.

4 jaar geleden

Ik heb geen buikslaper maar, heb het al laten doen, en ze krijgen speciale dopje zodat het geen pijn doet.. super fijn! Ze heeft er geen last van, ze heeft even gehuild. Meer omdat ik zo stevig vasthield..

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ik heb geen buikslaper maar, heb het al laten doen, en ze krijgen speciale ...
Waar heb je het laten doen als ik vragen mag? Bij een juwelier of zoiets als Lucardi/Siebel etc.. Bij ons doet de juwelier het niet meer en de meeste zaken ook niet meer en wil ook echt met speciale dopjes. Heb je misschien ook een foto voor het idee van de achterkant?🙊 (als je het wilt delen uiteraard)🤗

4 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Waar heb je het laten doen als ik vragen mag? Bij een juwelier of zoiets al ...
We hebben ze laten schieten bij Lucardie. Je betaalt voor de oorbellen & schieten is gratis.

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

We hebben ze laten schieten bij Lucardie. Je betaalt voor de oorbellen & ...
Bedankt voor je snelle reactie 🤗 jullie hebben ook voor goud gekozen?! Wil dat zelf ook bij haar het liefst. Is er wel beetje keuze? Sorry voor alle vragen ben al maanden op zoek 🤔

4 jaar geleden

Hi, wij hebben de gaatjes laten schieten bij 4 mnd, ook bij Lucardi. Ze moeten 6 weken in blijven omdat de gaatjes snel dicht groeien, blijkbaar kan dat al in een paar uur dichten. Na 6mnd mag je de ‘inschiet’ oorbellen vervangen voor andere. Ons dochter schrok eventjes bij t schieten maar na 10 sec was het weer over. Ze heeft denk ik geen idee dat ze oorbelletjes heeft, ik zie haar er nooit aan zitten of wat dan ook. Ze slaapt niet op haar buik, maar kan me niet voorstellen dat ze zich er bewust van zijn. Ik ben in ieder geval blij dat we het al hebben gedaan!

4 jaar geleden

Reactie op Amandy

Hi, wij hebben de gaatjes laten schieten bij 4 mnd, ook bij Lucardi. Ze moe ...
Vandaag even naar Lucardi geweest om te vragen hoe en wat en werd weer weggestuurd met het antwoord nee we hebben alleen vlindertjes/stekertjes als achterkant 🤔

4 jaar geleden

Wij ook laten schieten met 3 mnd. Helemaal geen last van oid en slaapt gewoon normaal. Bij t schieten was een minuutje ofzo ff klagen en dat was t

4 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Bedankt voor je snelle reactie 🤗 jullie hebben ook voor goud gekozen?! Wil ...
Sorry! Nu pas reactie! Maar ja, ik heb bewust voor deze gekozen ( plat diamant) zonder hoekjes etc zodat het niet haakt met haar kleding..

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Sorry! Nu pas reactie! Maar ja, ik heb bewust voor deze gekozen ( plat dia ...
Haha geen sorry😉 ja ik wil dat inderdaad ook. Vanmiddag bij een Lucardi geweest en die melden even nee dat achterkantjes hebben wij helemaal niet en liep weg. Mn broek zakte af en dacht laat jou niet eens aan mijn kind zitten. Andere Lucardi gebeld, super vriendelijk en vertelde dat alle Lucardi filialen het hebben bij de zweerknopjes. Dus heeeel raar verhaal. Al met al de vriendelijke dame gevraagd op welke dagen het verstandigste is om met een baby te komen en dat ik volgende week of de week erop kom om het te laten doen😍 Wilde het al veel eerder doen maar de kleine meid was dysmatuur/prematuur geboren en had nog zulke inimini oortjes 🙊 daarna ineens alle juweliers in het dorp en in de buurt deden geen baby's meer of alleen met zo'n vlindertje/stekertje dus had de moed even opgegeven haha tot ik deze berichten las🤗 dus nogmaals dank voor de antwoorden en foto.

4 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Haha geen sorry😉 ja ik wil dat inderdaad ook. Vanmiddag bij een Lucardi ge ...
Aaagh wat super fijn dat je toch vriendelijk bent geholpen!! Ik heb indd bewust voor goud gekozen. Ook omdat het haar eerste oorbelletjes zijn.. Succes volgende week! Geen stress komt helemaal goed! Het is meer de schrik voor het vasthouden etc.. anders voeding aanbieden? Misg een optie.. Ik heb ook de fles bij lucardi gehaald waarmee je het schoonmaakt. Ik maak het in de ochtend & avond even “ schoon” een druppel voor en eeen druppel achter, even draaien en klaar..

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Aaagh wat super fijn dat je toch vriendelijk bent geholpen!! Ik heb indd ...
Ja ik vind goud ook fijn, draag het zelf ook alleen maar haha. Maak me ook zeker niet druk mevrouw moet zelfs lachen met inenten etc, al zoveel meegemaakt in het begin van haar leventje dus zal vast goed komen maar bedankt voor de tip😉 Goede van je inderdaad, heb zelf wel ontsmetting spul staan maar neem inderdaad van daar wel een nieuwe mee. Hoelang zitten ze er bij jou meisje al in?

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Aaagh wat super fijn dat je toch vriendelijk bent geholpen!! Ik heb indd ...
Donderdag laten zetten hoor🤗 viel reuze mee haha. Even een vraagje, was het bij jou ook de eerste paar dagen een beetje rood er om heen? Niet echt dik ofzo en heeft er ook geen last van maar ben alleen even benieuwd.

4 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Wij ook laten schieten met 3 mnd. Helemaal geen last van oid en slaapt gewo ...
Een vraagje, was het bij jou meisje ook de eerste paar dagen beetje rood er omheen? Verder niet dik, gezwollen of het idee dat ze er last van heeft maar meer een benieuwd of het erbij hoort.

4 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Een vraagje, was het bij jou meisje ook de eerste paar dagen beetje rood er ...
Hihi ik heb een zoontje met stoere oorbellen 🤪 Maar eerste dagen kan t idd wat rood zijn. Ook wanneer ze er op liggen etc. Zolang je het goed schoon houd en 1 a 2x per dag draait, dan komt t wel goed

4 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Hihi ik heb een zoontje met stoere oorbellen 🤪 Maar eerste dagen kan t idd ...
Sorry sorry sorry, mijn excuus.. stom dat je er dan maar van uit gaat dat het toch meestal wel meisjes zijn. Super gaaf! Ik zou het ook doen hoor als ik een zoontje had, net zo gek dus🙊 Onwijs bedankt voor je antwoord🥰🤗

4 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Sorry sorry sorry, mijn excuus.. stom dat je er dan maar van uit gaat dat h ...
Haha geeft niet kon jij ook niet weten toch 🥰 ja ik en mn vriend vinden t echt geweldig. Hij heeft t zelf ook dus we wisten al gauw dat Jesajah ze ook kreeg.

4 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Haha geeft niet kon jij ook niet weten toch 🥰 ja ik en mn vriend vinden t ...
Super vet hoor! Maar wel 2 ook neem ik aan? Wat voor soort oorbellen hebben jullie dan uitgekozen voor hem? Hoe leuk net als zijn papa🥰

4 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Super vet hoor! Maar wel 2 ook neem ik aan? Wat voor soort oorbellen hebben ...
Ja meteen 2 gedaan! Goudkleurige knopjes met witte zirkonia steentje. Zo simpel mogelijk. Wij zijn Surinaams, dus hij krijgt straks mooie gouden surinaamse oorbellen

4 jaar geleden

Ik heb met 4 maandjes gedaan , ze schrok en huilde maar eventjes ik heb goude knopjes met diamantje erin en me dochtertje lag er de eerste dag al op te slapen. Ze vond alleen vervelend als ik t ging schoonmaken🤣