20 Reacties
2 jaar geleden
Mee eens! Onze zoon van 2.5 jaar redt zich prima, en hoeft niet meer gedragen te worden. Onze dochter van 10 maand natuurlijk nog wel.
Wij gaan gewoon kijken hoe ze er op gaat reageren. Gaat vast goed komen! Scheelt dat wij meerdere kinderzwembaden erbij hebben, zullen zee ook zeer wss niet zien 😋
2 jaar geleden
Inderdaad een uitdaging en zou ook niet mijn voorkeur zijn haha!Mocht je wel besluiten om te gaan dan kan je een 1 of 2 persoons matras hoes mee nemen en die met de randen naar boven zetten. In iedere hoek een doos of tas oid en dan heb je een zand vrije ondergrond.
2 jaar geleden
Valt wel mee hoor. Wij trekken gewoon de buggy het strand op. Hebben deryan tentje mee en een klein zwembadje. Past allemaal in de bak van de buggy. En dan nog twee of 3 hydrofiele doeken.
2 jaar geleden
Spankoord onder je buggy vastmaken. Dan trek je hem zo achter je aan over het zand. Zijn wij toevallig achtergekomen toen we in de duinen op een met zand bewaaid pad tegenkwamen. Verder zou ik me van tevoren niet te druk maken. Je vindt je weg uiteindelijk wel, denk ik altijd maar. En achteraf valt het meestal helemaal mee.
2 jaar geleden
Haha echt precies dit! Die gedachten heb ik dus ook. Maar toch wil ik, en ga ik dus ook zeker nog wel. Ik denk inderdaad kwestie van gewoon doen. Zorgen dat je de avond van tevoren bijvoorbeeld al alle spulletjes klaarzet? Goed voorbereid op weg is altijd wel fijn vind ik ☺️
En ohja nog een tip misschien, in ochtend of namiddag gaan zodat het niet té heet is.
Wel zijn wij al naar een 'strandje' gegaan waar je met een chill grindpad heen kon, en ook gras was en een trap waar je direct het strand op kon. Klinkt een beetje vaag dit, maar misschien weet je zelf ook net een fijne locatie te vinden in de buurt!
2 jaar geleden
Reactie op Satori
Jaaaa zo leuk! Welke hebben jullie? Lijkt me heerlijk om zo op stap te gaan ...
Wij hebben de rugdrager van vaude. 2e hands zie je ze regelmatig. Hij is ideaal omdat zowel mijn lange vent als ik hem goed kan dragen. Hij goed aanpasbaar, ook op het kindje en heeft een daypack onderin hangen. Hij staat ook prima stabiel. Zonnekapje en regenhoes.
Enige nadeel is dat er geen voetsteuntjes zijn, die heb ik zelf gemaakt.
2 jaar geleden
Toen onze zoon 8 maanden was waren we met vrienden op vakantie in spanje. 1 dag zandstrand gehad van paar uur maar was echt niet grappig voor ons.. Zooo irritant.. Daarna paar uur kiezelstrand maar gelukkig had m'n man met een vriend het grandioze idee om op een terras te gaan zitten. Was beter dan bij ons op t strand. En toen kroop hij niet eens. Wij mijden het strand voorlopig, gelijk genezen zullen we maar zeggen🤣👌
2 jaar geleden
Wij trokken de buggy omgekeerd mee het zand over, was prima te doen. Avalyn sliep op vakantie overdag niet in haar bedje, was een en al drama maar in de buggy super.. Dus ook op het strand. Wij gingen juist of sochtends al of pas na half 6 ivm de hitte.
Probeer het gewoon uit, bij ons waren de slaapjes ook weer anders. Alles anders op vakantie zeg maar😅
2 jaar geleden
Wij namen een hoeslaken mee, zetten daar in de 4 hoeken tassen en koelbox in en lekker zandvrij stuk waar je lekker even zandvrij kon zitten. Bakje water voor je voeten en een handdoek aan de andere kant van de bak en ook daar had je weer een obstakel minder. Dit deden we al voor we onze dochter hadden aangezien ik echt zand overal tussen haat (als ik al met mijn voeten in t zand moest dan wou ik al weg 🤣)
De buggy klappen wij in of nemen we niet eens mee en hebben ook een opvouwbare bolderkar waar alle overige zooi in past. Dus wij hebben hier nooit last van.
Tja met een kleintje moet je gewoon omdenken soms 😉
2 jaar geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Wij namen een hoeslaken mee, zetten daar in de 4 hoeken tassen en koelbox i ...
die bolderkar lijkt me wel een goede
als je kind kan zitten kun je daarmee transporteren
wellicht moet je dan wel ook een bakfiets hebben om bij t strand te komen
ik woon bij t strand maar met echt mooi weer ga ik juist nooit blegh
ben meer een parkhanger dan een strandhanger
dus ik heb ook geen parasol ofzo
ik neem een oud gordijn mee als kleed
smeren doe ik van te voren
zodra er een hap zand gegeten wordt gaan we weer naar huis
2 jaar geleden
Haha ik snap het helemaal! Ik vind het strand leuk voor kinderen vanaf het moment dat zelf kunnen lopen. Daarvoor vind ik het nogal een gedoe 😅. Was met onze zoon (nu 3 jaar) vanaf anderhalf jaar hartstikke leuk. Nu dus gewoon naar zwembad of zwembadje bij huis.
2 jaar geleden
Ik woon dicht bij het strand en ga zeker twee keer per week, moet alleen wel zeggen dat wij een huisje op het strand hebben.
De reis er naar toe en weer van het strand af is hels; wat ik ook doe het is zwaar.
We moeten zo een 1.5 km van de auto naar het strandhuisje over het zand. ik doe meestal met een bolderkar en daar zet ik haar in. Maar nu de met de warme dagen is dat amper te doen dus dan doe ik haar in een draagdoek met een tas op mijn rug.
Slaapjes gaan perfect buiten op het strand want ze wordt, net als veel mensen, onwijs moe van de zeelucht en slaapt als een roosje de hele dag.
Als het zand te heet is zetten we een parasol bij de branding en gaan we lekker op het harde zand bij zee zitten.
En zand, ja dat is altijd een dingetje maar we spoelen ons lekker weer af als we thuis zijn.
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Wij hebben de rugdrager van vaude. 2e hands zie je ze regelmatig. Hij is id ...
Wij hebben ook een Vaude van familie geleend, wat een ideaal ding is dat! Kunnen gewoon weer uren wandelen in de natuur, die kleine beetje rondkijken en tukken als ie moe is. Zelfs een weekendje Parijs mee in geweest, past lekker veel zooi in die zak onder z’n billetjes!
2 jaar geleden
Mijn vader had vroeger wielen onder een tweedehands ledikant gemaakt. Die ging dan mee in de caravan. Ik sliep erin en hij ging ook mee naar het strand met de spullen erin. Ik kon erin spelen en slapen met een parasol ernaast. Ik was de 3e en ging overal mee naartoe op de camping.
Nu op de camping zijn wij meer naar het zwembad geweest met de kinderwagen mee. Soms naar een meer maar dat was nooit heel ver door het zand. Zelf nog geen ervaring met het strand.