16 Reacties

2 jaar geleden

Dit is ons idee waar we het moeten halen weten we nog even niet🥳🤣

2 jaar geleden

Je hebt natuurlijk feestwinkels, voor zulke spullen. Mijn ervaring is dat het online echt makkelijker is. Verder creeer je door heliumballonnen en slingers snel een feestelijk gevoel voor weinig. Wij gaan voor een zoo/jungle thema. Daar is hij helemaal fan van. We gaan trosjes groene ballonnen tegen het plafond aan laten gaan (helium - bij de action) en dan met bruine linten/crepe papier. Dan lijkt het net een boom, hangen we wat dieren erin. Verder wat slingers in het groen of met bladeren. Hema heeft hele leuke folieballonnen die kunnen staan. Die feestversiering vind ik sowieso een aanrader in een fysieke winkel.

2 jaar geleden

Yay in Gent! :)

2 jaar geleden

So low? Goedkoop en heeft een hele feestafdeling.

2 jaar geleden

Hema!

2 jaar geleden

Ali express! Wij doen zwanen thema voor onze dochter

2 jaar geleden

Vandaag in feestwinkel xxl Tilburg geweest! Aanrader!! 😍

2 jaar geleden

Via Shein kan je ook zoveel toffe dingen bestellen !

2 jaar geleden

Reactie op MRiemens

Dit is ons idee waar we het moeten halen weten we nog even niet🥳🤣
Wanneer heb je nodig dit precies staat op AliExpress🙈

2 jaar geleden

Wij gaan Thomas de stoomlocomotief omdat, ons mannetje er al gek op is. Wij zijn na fredoki in Meppel gegaan. Licht denk ik wel aan je thema!

2 jaar geleden

Wij doen als thema jokie & jet van de Efteling. Alleen is er echt niks van te vinden, versiering niet maar ook geen traktaties 😩 ik loop een beetje vast.. heb de taart wel al besteld, in jokie en jet thema 🙈 nu maar hopen dat ik nog wat dingen kan vinden in dat thema

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Wij doen als thema jokie & jet van de Efteling. Alleen is er echt niks ...
Wij willen indd ook dit thema doen en omdat ik helaas ook niks kon vinden heb ik voor iets anders gekozen..

2 jaar geleden

Reactie op Meason21

Wij willen indd ook dit thema doen en omdat ik helaas ook niks kon vinden h ...
Wij wilde dit ook erg graag! Maar inderdaad van afgezien aangezien er niks te vinden is... 🥺 efteling mailen! 🤪

2 jaar geleden

Reactie op kelly001

Wij wilde dit ook erg graag! Maar inderdaad van afgezien aangezien er niks ...
Wij hebben er ook vanaf gezien, kon echt niks leuks vinden dus toch maar alles veranderd 🤪

2 jaar geleden

https://goxxo.nl/products/jokie-jet-alles-in-1-feestpakket Toen ik andere dingen had besteld, kwam ik deze tegen 😅

2 jaar geleden

Reactie op wianne

Wij gaan Thomas de stoomlocomotief omdat, ons mannetje er al gek op is. Wij ...
Leuk! Hebben ze daar veel aanbod in kinder thema's?