Hallo mama's,
Ons meisje wordt bijna 1 jaar, en we zitten eraan te denken om een leuk thema feestje te organiseren.
Nu zijn er natuurlijk overal op internet sites te vinden met versiering, maar ik zou het zo graag in een winkel willen zien/kopen.
Hebben jullie tips voor leuke fysieke winkels die verjaardagsartikelen verkopen?
En hebben jullie ook een leuk thema? Zoja zou je deze willen delen ter inspiratie 😍
Alle tips zijn welkom!
Je hebt natuurlijk feestwinkels, voor zulke spullen. Mijn ervaring is dat het online echt makkelijker is. Verder creeer je door heliumballonnen en slingers snel een feestelijk gevoel voor weinig.
Wij gaan voor een zoo/jungle thema. Daar is hij helemaal fan van. We gaan trosjes groene ballonnen tegen het plafond aan laten gaan (helium - bij de action) en dan met bruine linten/crepe papier. Dan lijkt het net een boom, hangen we wat dieren erin. Verder wat slingers in het groen of met bladeren. Hema heeft hele leuke folieballonnen die kunnen staan. Die feestversiering vind ik sowieso een aanrader in een fysieke winkel.
Wij doen als thema jokie & jet van de Efteling. Alleen is er echt niks van te vinden, versiering niet maar ook geen traktaties 😩 ik loop een beetje vast.. heb de taart wel al besteld, in jokie en jet thema 🙈 nu maar hopen dat ik nog wat dingen kan vinden in dat thema