7 Reacties

één jaar geleden

Er komt nog een trap hekje vanaf tweede trede. Dus ik zit er aan te denken sowieso de twee onderste af te dekken.

één jaar geleden

Wij hebben een zelfde trap. Onze trap staat zelfs in de woonkamer, dus daar staat een permanent traphekjes volledig om heen van muur tot muur. Anders klimmen ze aan de achterkant omhoog. Verder hebben we hem niet (deels) gesloten gemaakt. Dit komt ook omdat de treden taps toelopen, het is namelijk een wenteltrap. Dus als we die dichtmaken kan je de trap niet fatsoenlijk op.

één jaar geleden

Hi! Bekend probleem. Wij hebben traphek vanaf tweede trede en tussen onderste trede een ronde houten stok bevestigd en deze netjes wit geverfd. Lijkt gewoon bij de trap te horen nu (net als die rechtopstaande spijlen).

één jaar geleden

Reactie op MvdW89

Hi! Bekend probleem. Wij hebben traphek vanaf tweede trede en tussen onders ...
Wat handig! Zou je een foto willen uploaden van die oplossing? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan :)

één jaar geleden

Mijn vriend heeft onze trap zelf dicht gemaakt met platen tegen de achterkant van de tree.

één jaar geleden

Dit probleem hebben wij ook met de zoldertrap. Op de 2e trede is het traphekje bevestigd. En bij de onderste trede hebben we er een plank tussen gezet en in de kleur van de trap geschilderd zodat dit niet opvalt

één jaar geleden

Wij hadden dit ook. Toen we de zolder gingen verbouwen heeft de aannemer gelijk de hele trap dichtgemaakt met houten witte planken aan de achterkant. Hij had het er binnen 1 dag op zitten, maar wij hadden er wel langer over gedaan. Vond het zelf ook geen fijn idee..