5 Reacties

één jaar geleden

Keel of neusamandelen? Mijn zoontje heeft zijn neusamandelen weggehaald en was in 1 dag weer hersteld. Maar ik weet dat het bij keelamandelen wel anders is en wat lang kan duren (ongeveer 1,5 week). In ieder geval succes! Het gaat wel snel bij de operatie.

één jaar geleden

Reactie op tatamenz

Keel of neusamandelen? Mijn zoontje heeft zijn neusamandelen weggehaald en ...
Ze zullen allebei verwijderd worden. Hij heeft last van slaapapneu door te grote keelamandelen die de luchtweg heel nauw maken 's nachts. De operatie zelf zie ik niet tegenop, maar ik kan er echt niet goed tegen om hem pijn te zien lijden... normaal zeker? :)

één jaar geleden

Mijn broers waren allebei zo hersteld, ik kan me dat nog wel herinneren. Veel ijsjes eten en zacht koud eten. Warm eten en drinken was niet prettig. Yoghurt ofzo wel.

één jaar geleden

Yep! Hier keelamandelen, onze dochter was nog geen 2. Richting OK deed ze 't fantastisch, ging zitten en kapje op. Nadien vond ik minder, voelde me machteloos om haar te zien vechten tegen alles. Drinken is zo belangrijk en dat wilde ze absoluut niet! Daarnaast kreeg ze er flinke buikgriep erbij, top! Het is even doorbijten en afzien, bij ons heeft het wel 2 weken geduurt voordat ze de oude weer was.

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Yep! Hier keelamandelen, onze dochter was nog geen 2. Richting OK deed ze ...
En neusamandelen voor de 2e keer. Toen ze 1 werd kreeg ze buisjes en neusamandelen eruit.