40 Reacties

één jaar geleden

Hier ook 31 weken zwanger van de tweede! We zijn druk met het uitleggen dat er een baby in mama’s buik zit en straks gaan we beginnen met het uitleggen dat het wiegje voor de baby is etc, hopelijk kunnen we hem zo beetje bij beetje voorbereiden. De tweede zal geboren worden in dezelfde week als de eerste (exact 2 jaar later) dus wordt spannend! 🙋🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier 9 weken 1 dag 4 zwangerschap🥰

één jaar geleden

Morgen 36 weken zwanger, ben tien dagen voor de tweede verjaardag van onze dochter uitgerekend.

één jaar geleden

Hier zoontje van 22 maand en een van 14 weken. Het is zo prachtig om ze samen te zien 🥰

één jaar geleden

21 weken zwanger van nr 2. Mijn zoon heeft geregeld een driftbui. Hij eet slecht, hij wilt alleen maar waterijsjes… maar dat krijgt ie niet 😉 en dan ontploft hij. Verder is het een dotje hoor, maar ik heb wel moeite met zijn energie, en de energie die ik nu vaak juist niet heb 😅. Ik zou veel meer met hem de deur uit moeten, maar dat lukt mij niet de hele dag door. We doen ons best ;) gelukkig kan hij steeds meer zelfstandig in de speeltuin dus hoef ik hem ook niet meer overal te begeleiden en kan hij zijn eigen gang gaan

één jaar geleden

Reactie op 123poef

21 weken zwanger van nr 2. Mijn zoon heeft geregeld een driftbui. Hij eet ...
Heel herkenbaar. Alles wat je zegt. Heb vaak een schuldgevoel omdat ik hem niet genoeg activiteiten aanbied maar ik ben zooooo moe… en buiten is een ramp want hij rent alleen maar weg haha. Heb geen puf meer om er achteraan te gaan. Heel pittig zo! Ik ben 27 weken zwanger. We moeten er maar doorheen. Hopelijk straks als de baby er is weer wat meer energie / je lichaam terug

één jaar geleden

Reactie op Mila69

Heel herkenbaar. Alles wat je zegt. Heb vaak een schuldgevoel omdat ik hem ...
Ja, dat er achteraan moeten hollen is hier inderdaad ook een dingetje 😅 ik ben zo blij dat de temperatuur buiten wat aangenamer is, met die warme dagen was het helemaal niet te doen

één jaar geleden

Reactie op 123poef

Ja, dat er achteraan moeten hollen is hier inderdaad ook een dingetje 😅 i ...
Pohhh ik ook!! Echt niet te doen hè die hitte?! Dit is echt zalig. Hoop dat het zo blijft. 🙈

één jaar geleden

18 juli ben ik bevallen van een jongetje Remy…. Helemaal verliefd en alles gaat goed. Dochter van bijna 2 is lekker zichzelf en dus nier jaloers of boos of wat dan ook. Veel interesse heeft ze ook niet in haar broertje ☺️

één jaar geleden

Ik ben nu 17 weken zwanger van onze 2e! Op sommige momenten raak ik wel een beetje gestresst omdat ik 1 kindje van bijna 2 al best heftig kan vinden. Maargoed, tropenjaren 🤪

één jaar geleden

Reactie op Applepie07

Ik ben nu 17 weken zwanger van onze 2e! Op sommige momenten raak ik wel een ...
Oh leuk ik 18 weken en de eerste is van 17 september. Ik denk dat het ook echt heel leuk wordt🥰

één jaar geleden

Reactie op Applepie07

Ik ben nu 17 weken zwanger van onze 2e! Op sommige momenten raak ik wel een ...
Gaat helemaal goed komen. Ik zag er ook tegen op van hoe moet alles maar heb nu een van bijna 23 maand en een van 15 weken en het is net alsof het nooit anders is geweest .

één jaar geleden

21 september word Stijn 2 26 mei is Robin geboren Ik was blij dat hij kon lopen 😂 was vrij laat! Al dat tillen pffff. Leerde hem al snel de trap op en af lopen dat scheelde heel wat tillen (wel er achter lopen) stijn zit in een moeilijke tijd sinds een week of 13. Wil niet slapen en probeert veel uit wat niet mag. Oren voor een bril 😂. Het is even weer schakelen en je moet gewoon even een ritme vinden. Alles is een fase toch? 😅 ben vanavond alleen met de kinderen en zie er nu al tegen op met naar bed gaan van de oudste maar komt vast weer goed

één jaar geleden

Hier nu 17+3 van een tweede kindje. Zoontje wordt half september 2. Hij roept “baby baby”, maar echt begrijpen doet hij het nog niet. Zoontje had wat lastige momenten en zoekt ook veel aandacht van mij. Soms geef ik toe, maar vaak ben ik duidelijk en volg ik ons ritme.

één jaar geleden

Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik zwanger ben 🥹 nu dus ongeveer 4 weken… zou in april uitgeteld zijn dus dan zitten er 2,5 jaar tussen

één jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik zwanger ben 🥹 nu dus ongeveer 4 we ...
Bij mij precies hetzelfde ook net achter gekomen. En 2,5 jaar verschil

één jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik zwanger ben 🥹 nu dus ongeveer 4 we ...
Gefeliciteerd 🥰

één jaar geleden

Reactie op rachellvthart

Bij mij precies hetzelfde ook net achter gekomen. En 2,5 jaar verschil
Gefeliciteerd 🥰

één jaar geleden

Reactie op rachellvthart

Bij mij precies hetzelfde ook net achter gekomen. En 2,5 jaar verschil
Jij ook gefeliciteerd, wat leuk!

één jaar geleden

Wij hebben een zoon van bijna 2, 9 september en een newborn van bijna 7 wkn 19 juni 💙 Het is even wennen maar zo leuk 🥰