5 Reacties

één jaar geleden

Hi, onze zoon is het tegenovergestelde (ook 13 maand). Die jammert wat zodra ik hem afgeef aan de leidster. Zodra ik de deur uit ben is het klaar en gaat hij spelen. Als ik hem kom halen en hij hoort me dan duurt het meestal even voor hem om te beseffen dat ik het ben maar zodra het kwartje gevallen is komt hij heel hard op me af. Nou moet ik wel zeggen dat ons zoontje vrij geobsedeerd kan zijn met mij als ik in dezelfde ruimte ben (niet bij papa willen zijn etc). Zodra ik de ruimte verlaat is het klaar.

één jaar geleden

Zwaaien doet tie overigens lang niet altijd hoor als ik hem achter laat bij de opvang/oma

één jaar geleden

Hier eerder ook, dat ik wel eens ging twijfelen of ze zich wel veilig aan het hechten was. Ze vond het wel prima, ook als ik haar ophaalde reageerde ze eigenlijk niet/nauwelijks. Inmiddels sinds deze week is het huilen als ik weg ga bij de gastouder en als ik terugkom begint ze gelijk te stuiteren/kletsen/lachen als ze me ziet. Dus er is nog hoop! ;-)

één jaar geleden

Reactie op -Pip-

Hier eerder ook, dat ik wel eens ging twijfelen of ze zich wel veilig aan h ...
Oke haha, nou huilen lijkt me ook niet prettig. Maar totaal geen reactie heb ik toch geen fijn gevoel bij. Komt misschien dan nog🤗

één jaar geleden

Ja hier ook. Thuis hangt ze mega aan mij. Ook als papa erbij is blijft ze steeds op mij klimmen. En als ik thuiswerk en even beneden kom gaat ze heel vrolijk lachen. Nu twee wenmomenten bij de opvang gehaald. Beide keren ging ik haar ophalen. En dan keek ze even op naar me, zonder enige blik van herkenning. Om vervolgens door te spelen. Tot twee keer toe. 🙃 Pas als ik haar echt oppakte kwam er wat reactie. Maar dan nog niet echt euforisch ofzo :-p.