6 Reacties

2 jaar geleden

Melanie Visscher - wat baby's nodig hebben

2 jaar geleden

Ik had de Slaap, baby, slaap gelezen van Nathalie Schittekatte toen ik zwanger was. Heeft me nadien enorm geholpen! Echt een aanrader.

2 jaar geleden

Leuk topic! Ik heb gelezen/ wil lezen: - the book you wish your parents had read (heb ik gelezen tijdens mijn zwangerschap, fijn boek) - how to talk to kids (heel leuk opvoedboek en podcasts, kan me goed in de theorie vinden, wil ik er weer bij pakken als hij wat ouder is) - montessori thuis (wil ik gaan lezen) Verder heb ik ook in huis, en waar ik soms doorheen blader voor praktische tips: - de groene mama - hoe je baby van 0-12 maanden doorslaapt - oei ik groei - de kleintjes methode - mom you got this

2 jaar geleden

-How2talk2kids -onvoorwaardelijk ouderschap -baby in een droomritme -slaap kindje slaap (Estivill) > niks voor ons -de poepdokter junior

2 jaar geleden

ik kijk ook vaak op de kiind website trouwens en oei ik groei heb ik ook maar vond ik beetje tegenvaller.. ik ben niet zo van het meten en bijhouden tijdens mn zwangerschap heb ik t 4e trimester gelezen (too much kurkuma for me) en vrije geboorte dat montessori boek staat ook nog op mn lijstje!

één jaar geleden

Hoihoi! Ik vroeg me af of iemand een goede tip heeft voor een boek dat wat meer gericht is op de dreumesfase? Ik merk dat ik veel voel voor bv. de methode van how to talk to kids maar het nog lastig toe te passen vind om mijn dreumes. Ik merk wel dat het opvoeden nu echt begin😅