11 Reacties
2 jaar geleden
Hoe bieden jullie het aan? In voor beker en wanneer? Kan ze zelf kiezen wanneer ze drinkt of geven jullie het af toe?
2 jaar geleden
Oh vervelend, beterschap!
Met dit weer dan lekker binnen blijven en koel houden. Dan verbruikt ze het vocht dat ze heeft minder.
Misschien een papje, of soep? Of komkommer en watermeloen, of ander fruit/groente waar veel vocht in zit.
Als ze weigert, misschien afleiden met iets en het dan naar binnen lepelen? Bijv. met een filmpje op je telefoon (doel heiligt nu even de middelen) of iets doen waar ze om moet lachen.
Zodra ze beter is en geen koorts zal ze snel weer normaal gaan drinken. Voor nu belangrijk dat er vocht binnenkomt.
Sterkte!
2 jaar geleden
Reactie op MamaVanKris
Hoe bieden jullie het aan? In voor beker en wanneer? Kan ze zelf kiezen wan ...
Ze kan de hele dag zelf kiezen tussen thee en water. Ik heb in haar water beker wat heel verdunde ors gedaan en dat dronk ze vandaag af en toe.
Ijsjes vind ze niet zo veel aan dat is 1 hap en nnpaar likken en dan mag mama de rest opeten 🤣
Vandaag ook de ranja geprobeerd en dat ging met de citroen goed dus we doen morgen dat doen we morgen ook nog maar even geven
2 jaar geleden
Ik kreeg de tip (toen was ie 9 maanden) om uitdroging te voorkomen gewoon om de 2u 90ml flesvoeding te geven en als dat goed ging weer langzaam opbouwen naar het normale.
2 jaar geleden
Reactie op Bloempje89
Ik kreeg de tip (toen was ie 9 maanden) om uitdroging te voorkomen gewoon o ...
Nou dat hebben wij met de koorts periode ook geprobeerd en ze wou dat niet drinken en wel water. Dus dat was voor ons qua flesvoeding ook niet de oplossing