Hi Mama’s,
Ik ben even opzoek naar advies. Ik wil mijn kleine meid helpen met haar weerstand. Zij heeft om de haverklap iets onder de leden sinds ze naar de opvang gaat. Dit jaar is het begonnen met Corona toen ze 4 maanden was, daarna 2 keer een longontsteking binnen 1 maand tijd, hand voet mond ziekte en vele verkoudheidjes tussendoor. Ben uiteraard meermaals bij de huisarts geweest en heb zelfs gevraagd wat ik fout doe! Maar die heeft meermaals aangegeven dat ik het goed doe en hier niets aan kan doen. Het hoort erbij wordt er dan gezegd. Gewoon radeloos en moedeloos wordt je ervan om zo machteloos te kijken naar je kleintje.
Nu begint natuurlijk de meest geweldige tijd van het jaar weer en ik wil mijn kleine meid zo graag helpen met haar weerstand.
Ik ben al begonnen met probiotica te geven 1 keer per dag maar werd ook herinnert aan de oscillococcinum balletjes. Volgens de verpakking mag iedereen het innemen en kindjes onder de 6 jaar moet het opgelost worden in een beetje water. Het is een homeopathisch middeltje.
Voor de mama’s die de naam niets zegt doe ik er even een foto bij.
Wat vinden jullie? Of hebben jullie hier al misschien ervaring mee? Of hebben jullie misschien andere tips?
Alvast bedankt voor de moeite!