2 Reacties

één jaar geleden

Ja, en ik wou dat ik het eerder gedaan had! Wij gingen pas met 10 maanden aangezien hij wel graag vooruit wilde qua ontwikkeling, maar het lukte hem niet. Na de laatste sessie (hij is inmiddels bijna 20 maanden) kan hij ook eindelijk los lopen. Wij zien altijd gelijk verbetering na die sessies, en ook qua slapen ging het met hem geleidelijk een stuk beter toendertijd. Een check kan sowieso nooit kwaad natuurlijk 😊

één jaar geleden

Ik ben met mijn zoontje bij "mijn" chiropractor geweest in eerste instantie toen hij 6 maanden was. Zij gaf aan dat zij niks kon betekenen maar misschien een osteopaat misschien wel. Naar hen geweest en daar is hij behandeld aan scheefstand in zijn schedelplaten. Hij is heel snel als een superman(armpje eerst) geboren. Vanuit daar wrss de scheefstand en dus uiteindelijk 8 maanden lang vooral gekrijst. Dus heel blij dat ik gegaan ben destijds. Moet zeggen dat hij nu ook in een moeilijke fase zit met veel onrust en woede maar heb met het idee dat het frustratie is van zich nog niet voldoende taalvaardig te kunnen uiten.