40 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben ook vrienden bij ons thuis. Ben heel benieuwd of hij door vuurwerk heen slaapt.

één jaar geleden

Spelletjes spelen bij de buren twee deuren verder. Babyfoon mee. 👍

één jaar geleden

Wij gaan naar vrienden toe en nemen het camping bedje mee, onze dochter is gelukkig niet zo moeilijk als wij af en toe hier in het weekend muziek aan hebben word ze niet wakker hopelijk met oud en nieuw ook niet

één jaar geleden

Kind gaat naar opa en oma!

één jaar geleden

Zoontje naar opa en oma, papa en mama lekker op de lappen met vrienden 😅😆

één jaar geleden

Reactie op Kiddolove

Zoontje naar opa en oma, papa en mama lekker op de lappen met vrienden 😅😆 ...
Hier hetzelfde inderdaad! 🥳

één jaar geleden

Reactie op Kiddolove

Zoontje naar opa en oma, papa en mama lekker op de lappen met vrienden 😅😆 ...
Hier hetzelfde!

één jaar geleden

Helaas konden opa en oma niet, dus hebben we onze dochter thuis. We kijken nu even of we vrienden kunnen strikken voor een klein feestje thuis en anders wordt het met zijn drietjes (en de baby in de buik). Ik wilde toch de stad niet in ivm herrie en de oortjes van de interne kleine, maar had stiekem gehoopt op een extern huisfeestje zonder kind. Ach ja, volgend jaar weer een kans 😅!

één jaar geleden

Wij gaan lekker gewoon met zijn drietjes thuis zijn. Hopelijk slaapt de kleine meid door het vuurwerk heen, wij een filmavondje met hapjes. In korte tijd zijn veel familieleden aan beide kanten overleden dus we vinden het allemaal al moeilijk genoeg dus vind het niet erg zo.

één jaar geleden

Wij blijven thuis met de kleine. Misschien dat een vriendin van mij nog komt. Voor de rest zijn een aantal buren ook thuis en was er wel animo voor een buurtborrel. Dus babyfoonapp aan en nog even naar buiten proosten en vuurwerk kijken!

één jaar geleden

Ik heb nog niet echt een idee, net als elk jaar 😂

één jaar geleden

Wij blijven thuis. Doen we eigenlijk ieder jaar. Mama moet werken, dus die komt misschien nog even langs

één jaar geleden

Wij vieren het bij ons thuis dit jaar, er komen vrienden (met kinderen) gezellig langs! Ieder neemt campingbedje mee, kunnen de kinderen lekker slapen. Mochten ze wakker worden, gaan we vuurwerk uit het raam kijken! 🎆

één jaar geleden

Lekker thuis met ons drietjes en de hond. Wanneer de kleine in bed ligt, maken we er een hapjes/filmavond van.

één jaar geleden

Kennelijk vieren we het bij ons. Ik moet werken tot 17u daarna lekker oliebollen maken en hapjes eten. Opa, oma en peettante komen naar hier. Das wel fijn

één jaar geleden

Wij blijven gewoon lekker thuis. Ben wel benieuwd, ik lees bij iedereen hopen dat de kleine er doorheen slaapt, maar zijn er ook mensen die ze wel wakker maken? Ik was erg aan het twijfelen of hij daar al wat aan heeft of dat het alleen maar dom is voor zn ritme en rust.

één jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Wij blijven gewoon lekker thuis. Ben wel benieuwd, ik lees bij iedereen ho ...
Nee ik maak niet wakker, ze hebben er echt niks aan. Maar mocht ze dan toch uit zichzelf wakker worden gaan we even uit het raam kijken (als ze dit wilt). Daarna hopelijk weer snel verder slapen.

één jaar geleden

Wij gaan naar vrienden en blijven daar slapen. Hebben daar al eerder geslapen met een feestje en zien wel hoe ze de nacht doorkomt:) in t ergste geval slapen we allemaal slecht en dan halen we dat wel weer in :)

één jaar geleden

Woehoe, hier inmiddels toch ook leuke plannen. We logeren bij vrienden die ook kindjes hebben. In de avond lekker (alcoholvrij ☹, want zwanger 😁) borrelen en bidden dat de koters een beetje slapen 😂. Veel plezier allemaal!

één jaar geleden

Ik ben alleen met mijn dochter van 15 maanden, ben best nerveus want ben bang dat ze wakker schrikt van het vuurwerk. Ze is de laatste tijd nogal aan het dromen. Partner heeft nachtdienst helaas.