40 Reacties

één jaar geleden

Leuk! Wij vieren het met 2 vrienden met hun kleine babytje van een paar weken oud! Vorig jaar hadden we een rottige oud en nieuw doordat ik borst ontsteking had en oudjaarsavond afscheid moest nemen van mijn opa. Dus dit jaar gaan we voor een gezellige avond met spelletjes, champagne enzovoort 🥳

één jaar geleden

Reactie op Peertje21

Ik ben alleen met mijn dochter van 15 maanden, ben best nerveus want ben ba ...
Misschien helpt het om een white noise appje op je telefoon te zetten en die in haar kamer te leggen? Succes!

één jaar geleden

Reactie op Peertje21

Ik ben alleen met mijn dochter van 15 maanden, ben best nerveus want ben ba ...
De meeste kinderen slapen er doorheen. Maar hoezo ben je bang dat ze wakker wordt/schrikt? Wat gaat er gebeuren dan? Misschien even huilen, lekker bij mama. Eventueel even beneden zitten of lekker in een warmpakje in de draagzak? Vorig jaar was Flint wakker geworden en toen heb ik hem getroost, zijn berenpak aangedaan (want slapen ging niet) en in de draagzak buiten met de buren kletsen 🤷 daarna nog even binnen op de bank en vervolgens weer naar bed. Volgende dag beetje hangerig en moe, maar was verder prima

één jaar geleden

Reactie op ROF

De meeste kinderen slapen er doorheen. Maar hoezo ben je bang dat ze wakker ...
Het kan hier nogal heftig zijn met vuurwerk, vorig jaar stonden ze naast haar raam een 10000 knallet af te steken, toen sliep ze erdoor heen. Het komt vast goed maar vind het moeilijk om me meisje angstig te zien.

één jaar geleden

Ik denk dat wij lekker gaan slapen 😇 Net al even met de buren gekletst. Door gebroken nachten met ons kindje zijn we erg moe, dus ik denk dat wij allemaal slapend het nieuwe jaar in gaan 🙈

één jaar geleden

Nou het inslapen was een uitdaging net met alle knallen 😅🙈 hopen dat het doorslapen beter gaat..

één jaar geleden

19u viel hij bijna om van de slaap door alle drukte en alle opas en omas op bezoek. Nu, 22.40, weer wakker..toch nog even slok bv mam. Ben benieuwd hoe de rest van de nacht verloopt. Nu al moe, mag ik al naar bed 😂

één jaar geleden

Reactie op ROF

19u viel hij bijna om van de slaap door alle drukte en alle opas en omas op ...
Succes!! Wij gaan nu inderdaad lekker slapen 😁 Hopelijk slaapt Flint lekker door!🤞🏻

één jaar geleden

Iedereen de beste wensen voor 2023 🥂🎉

één jaar geleden

Iedereen de beste wensen ❤ Hier sliepen ze tot half 12. Toen was de oudste wakker, en de jongste wakker door haar. Meegenomen naar beneden, vuurwerk gekeken en gedanst haha. Toen werd de oudste het zat en naar bed gedaan. Jongste nu een fles en naar bed. Truste iedereen❤❤

één jaar geleden

De beste wensen iedereen. 🥰 Hier heerlijk doorgeslapen! 😀

één jaar geleden

Wij lagen om 23u op bed. Was helemaal gesloopt. Alle 3 zijn we ziek geweest afgelopen week. Manlief is nu ziek. Ons zoontje had ‘s middags maar 1 uur geslapen. Vannacht heeft hij gelukkig doorgeslapen Gelukkig nieuwjaar voor iedereen. Dat het maar een liefdevol jaar mag worden

één jaar geleden

Hier was t eigenlijk best goed gegaan. Ik had eigenlijk anders verwacht met onze lichte slaapster de laatste dagen . Ze werd om 00:02 wakker van de harde knallen aan de overkant en was even in paniek. Haar er uit gehaald even rustig laten worden toen maar lekker naar beneden genomen. Ze heeft echt heerlijk van het vuurwerk genoten! We zijn om 1 uur naar boven gegaan, ons klaargemaakt voor bed en zijn met zn 4e (ja de kat is mee gegaan die is echt heel bang voor vuurwerk) gaan slapen. Het heeft ongeveer n 20 min geduurd voor ze sliep. Toen ging er om half 3 ongeveer een pieper🤦🏼‍♀️ ik wakker maar Maud niet! Manlief naar de brandweer en toen ie n uur later terug kwam sliep ze ook lekker door. Wij hebben dit jaar niet te klagen!

één jaar geleden

Gelukkig nieuwjaar! 🌟 Hier ging het heel goed, we waren bij de overburen en konden haar horen via een babyfoon app. Ze heeft gewoon geslapen maar was om 12.00 uur wakker. Eerst beneden bij het raam vuurwerk kijken en daarna nog even meegeweest naar buiten voor een kwartiertje. Ze vond het helemaal leuk, haar daarna weer in bed gelegd en heeft ze zo verder geslapen tot 7.30 uur!

één jaar geleden

Gelukkig nieuwjaar! Hier ging alles ook super ondanks de logeerpartij op een nieuwe plek. Alleen om 5 uur een fles, maar een nachtfles is normaal. Daarna met zijn allen uitgeslapen tot 8 uur. We hebben white noise gebruikt via onze telefoon en ik denk dat dit wel heeft geholpen met de onbekende omgevingsgeluiden.

één jaar geleden

Hier heeft ie door alles heel geslapen en werd om 8.45u wakker! Hij slaapt normaal super licht dus was bang dat ie wakker zou worden, sliep wel onrustig en veel draaien maar hem niet gehoord!

één jaar geleden

De beste wensen allemaal. Hier even na 12u gillend wakker.dus beneden knuffelen en vuurwerk kijken en daarna met mama naar bed. Onrustige nacht gehad en nu zwaar ellende. Vanmorgen even uurtje geslapen, maar enorm moe nog. Probeert nu al weer bijna een uur te slapen. Mama mag niet weg maar wil ook in bed blijven liggen🤷

één jaar geleden

Beste wensen allemaal!✨ Hier boven verwachting goed gegaan! Is direct in slaap gevallen om 8 uur bij vrienden, door al het geknal heen geslapen om 2 uur haar er uit gehaald en thuis is ze gelijk weer door gaan slapen, en ze werd vanmorgen om 1015 wakker 😂. Beter konden we het niet wensen!

één jaar geleden

Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Ons meisje heeft niets laten horen… zo fijn!😊

één jaar geleden

Overdag lekker en wat later een dutje gedaan en tot 00:00 volgehouden en vuurwerk gekeken het was "wauw wauwie mooi" 🤪👍🏽