33 Reacties
4 jaar geleden
Ja hier hetzelfde gehad na de eerste zwangerschap. Ik heb toen 4 broeken besteld. 2x 1 maat groter en 2x 2 maten groter. Uiteindelijk die 2 maten groter nodig gehad. De andere retour gestuurd.
En droeg veel leggings en treggings nog. Die paste ik nog wel.
Uiteindelijk paar maanden later weer mijn eigen maat.
4 jaar geleden
Sorry maar wat fijn om dit bericht te lezen en te weten dat ik dus niet de enige ben die nog steeds naar 4 maanden niet haar oude maat terug heeft van broeken!! Ik ben atm echt bezig met afvallen om toch daar te komen waar ik ooit was. Verder kan ik je helaas niet de gouden tip geven helaas!
4 jaar geleden
Reactie op nicci-nicolle
Ja hier hetzelfde gehad na de eerste zwangerschap. Ik heb toen 4 broeken be ...
Ooh thanks :) het duurt zooo lang voor mijn gevoel 😅
4 jaar geleden
Reactie op Isalline
Sorry maar wat fijn om dit bericht te lezen en te weten dat ik dus niet de ...
Fijn dat ik niet de enige ben en dat dit dus vrij normaal is.
4 jaar geleden
Ooh thanks :) het duurt zooo lang voor mijn gevoel 😅
Ja klopt. Maar je komt er! Ik ben nog 1 maatje verwijderd nu van mijn oude maat. Weet niet of je bv of kv geeft aan je kleine. Ze zeggen dat je van bv sneller afvalt. Ik geef dus kv 🙈
4 jaar geleden
Ik geef BV en heb toevallig vandaag m'n kleren uitgezocht. Ik pas bijna niets meer en er is echt bijna niets meer overgebleven. Ik ga via vinted nieuwe kleren aanschaffen.
4 jaar geleden
Reactie op Lady Sunburst
Ik geef BV en heb toevallig vandaag m'n kleren uitgezocht. Ik pas bijna nie ...
Ohwja vinted! Ook een goeie 🤩
4 jaar geleden
Reactie op nicci-nicolle
Ja klopt. Maar je komt er! Ik ben nog 1 maatje verwijderd nu van mijn oude ...
Hier ook kv. Heb maar 6 weken bv kunnen geven
4 jaar geleden
Ik heb 2 nieuwe broeken besteld, Ik was snel mijn zwangerschap kilo's kwijt. Hield veel vocht vast. 18 kg in nog geen 2 weken. Ben nu wel een paar kg aangekomen. (Genoten van t eten. Heel zwangerschap misselijk) En ben nog wat zwaarder door spuiten van hormonen. Maar ben vanaf Maandag begonnen met normaal eten niet meer snoepen. En hoop zo die 8 tot 10 kg kwijt te raken. Wat vast gaat lukken is mij eerder gelukt. Maar je bent niet de enige. Ik droeg in het begin de positie broek. Maar die zit ook niet lekker veel ste wijd. Zou gewoon bestellen. Ik heb bij wehkamp besteld en indd meerdere maten. Wat niet past terug sturen. Heb gewoon only 29,99 en 1 was nu 20,00 wilde geen dure broeken omdat ik deze straks niet meer pas.
4 jaar geleden
Heb hetzelfde… Op zich passen mijn broeken me prima, alleen gaat bovenste knopje 4 maand na de bevalling (nog) niet dicht 🙈. Ook mijn verlovingsring en trouwring passen me nog niet jammer genoeg. Ik hoop gewoon dat door gezondere voeding en minder snoepen en prik drinken de laatste 10 kilo’s er nog afgaan. Ben van 68 naar 94 gegaan en zit nu rond de 80kg te schommelen.
4 jaar geleden
Ondanks dat ik maar 1 kilo verwijderd ben van mijn oude gewicht kan ik ook nog niet mijn oude broeken aan. Mijn lijf is gewoon veranderd van vorm. Ik heb wel al 2 weken na mijn bevalling 2 nieuwe broeken gekocht in een andere maat dus omdat ik die positie kleding echt helemaal zat was.
4 jaar geleden
Ik zit na een paar weken al stabiel op +3 kilo in vergelijking met voor de zwangerschap. Mijn oude broeken passen wel maar de knoop knelt dan vervelend. Na een paar uur dragen ben ik het dan zat. Omdat de kilo's zo snel eraf gingen (door bv?) vond ik het zonde om nieuwe broeken te gaan kopen.. Net voor de lockdown toch maar gedaan. Was aan het winkelen voor een vest en vond toen een perfect passende broek. Hemels. Zo de moeite waard. Was het zat om steeds met een joggingbroek rond te lopen.
Ik heb heel stretchy high waisted jeans gevonden met een brede tailleband. Wel aan de prijs maar hij is ook nog mooi als de laatste kilo's er weer af zouden zijn. Kan ze altijd nog ietsje laten innemen als dat nodig is. En als het zo blijft is het ook goed 🙃.
4 jaar geleden
Ik heb mezelf wel twee nieuwe broeken gegund. Gewoon puur omdat als ik dan wat afval ze wijder gaan zitten, dat geeft altijd een goed gevoel toch? Als ik weer mijn oude maat krijg, doneer ik ze of hou ze in de kast voor later.
4 jaar geleden
Reactie op Sneeuw
Ik zit na een paar weken al stabiel op +3 kilo in vergelijking met voor de ...
Klinkt goed, welke broeken zijn dit als ik vragen mag? :-)
4 jaar geleden
Oude broeken bewaren en H&M/Wehkamp/Otto/Noemhetmaarop zijn je beste vrienden vanaf nu 😂. Online bestel ik altijd in 2 maten en dan kijk ik thuis wat goed zit en wat ik terug stuur. Niet zo leuk als in echt echt shoppen, maar je moet toch wat.
Je zou eventueel ook op Vinted kunnen kijken voor kleding, als je het liever niet allemaal nieuw koopt. Het is een beetje zoeken, maar er zitten echt leuke dingen tussen voor weinig geld.