6 Reacties

één jaar geleden

Hoi, ik heb geen tips maar ik wil je wel sterkte en succes toe voor de komende periode, echt goed dat je het beste voor je dochter wilt ❤️

één jaar geleden

Reactie op Rfb

Hoi, ik heb geen tips maar ik wil je wel sterkte en succes toe voor de kome ...
Wat lief je berichtje! Dankjewel 😘

één jaar geleden

Jaaa heel veel sterkte inderdaad. Niet de situatie waar je van te voren op hoopt. Goed dat je het goed wilt vastleggen ❤️

één jaar geleden

Wat verdrietig voor jullie! Hij (en jullie dochter) hebben net zoveel recht op elkaar als jij. Dus ja, dat wordt elke week heen en weer of je moet daar andere afspraken over maken. Kinderen zijn best veerkrachtig en zullen best oke met die verandering omgaan, maar wat wel helpt is 2 ouders die daarin steunend zijn. En anders moet je voor een situatie kiezen waarbij je dochter in het huis woont en jullie als ouders wisselen. Waarschijnlijk wil je dat ook liever niet, maar het is sowieso een situatie die je niet had gewild. Maar echt, gun je dochter een vader. Het is ook zijn dochter.

één jaar geleden

Hi Eems88, jeetje wat een ontzettend verdrietige situatie! Nu weet ik het niet zeker dus adviseer je echt nadrukkelijk om een keer een gesprek bij een advocaat aan te gaan maar het is gebruikelijk om wel min of meer in de buurt te blijven wonen bij elkaar. Ik ken veel convenanten waarin ouders enkel in de direct aangrenzende gemeente mogen wonen. Je hebt tegenwoordig veel advocaten die ook mediator zijn, dat is vele malen minder heftig omdat zij zullen trachten er in gesprek samen uit te komen. Ik ken er eigenlijk geen in jouw regio en durf je dus niet goed te adviseren (over wie goed is). Echt heel jammer want ik ken er in Brabant wel een aantal die ik echt heel erg goed vind.. Innerfamily.nl is een goede, lieve juriste met veel oog voor het gezin. Neem anders eens contact met haar op, wie weet heeft ze een collega in Utrecht of denk ze met een/twee gesprekken er met jullie uit te komen. Of het dan de moeite is om te rijden, geen idee (al liggen de tarieven in Brabant wel ook wat lager 😅). Heel erg veel sterkte en wijsheid! Ik hoop dat je je snel weer wat fijner voelt en dat komt, echt waar.. 💕

één jaar geleden

Ik stuur je even een vriendschapcersoek en een berichtje