Hoi mamaz,
Mijn vriend en ik zijn uitelkaar en hebben een dochter van 1,5 jaar. Heel erg verdrietig en zonde! Maar er heerst sinds hij is vertrokken een serene rust in het huis. Helaas ligt hij nu overal dwars om en eigent zich dingen op. Goed overleg is er niet bij, want hij denkt niet mee en wil mij constant dwarsbomen. Gelukkig sta ik er boven en weet ik hoe hij in elkaar zit. Hij woont nu tijdelijk bij zijn moeder in Den Haag. Wij hebben een huurhuis in Utrecht waar ik nu met mijn dochter nog verblijf. Ik ben me aan het oriënteren op het ouderschaps plan en ben benieuwd of er hier mamaz zijn die een ouderschapsplan hebben. Hij wil haar natuurlijk in Den Haag hebben, maar ik vind het voor haar niet fijn dat ze wekelijks constant heen en weer moet. Kortom een hoop gedoe, verdriet en emotie.. is er iemand die mij wat tips kan geven? Wettelijk heeft hij net zoveel recht op haar als ik, maar je kan een klein meisje toch niet wekelijks van het ene huis naar het andere huis slepen. Kortom, hij woont daar bij zijn moeder in, oftewel zij zorgt voor haar en hij niet.
Hebben jullie tips/adviezen?
Liefs een toch wel gebroken mama