271 Reacties
één jaar geleden
Reactie op mamaST
👧🏼
Wat stop jij veel energie in het kleden van je kindje, dat zie je overduidelijk aan alle foto’s! Een hobby van je?
Mij persoonlijk soms iets te tuttig maar vaak echt heel leuk!! Mag ik vragen wat je ongeveer uitgeeft aan kleding?
Hier denk ik het andere uiterste. Hebben eigk nog nooit wat nieuws gekocht. Alles geleend en verder via Vinted. Dochter is bijna 2 en denk dat het veel is als ik €250,- zeg van geboorte tot nu :’)
één jaar geleden
Reactie op September2109
Wat stop jij veel energie in het kleden van je kindje, dat zie je overduide ...
Een hobby? Zo zou ik het niet noemen. Ik vind het belangrijk dat ons kindje er verzorgd uit ziet. Uiteindelijk projecteer je toch je eigen stijl op je kind, dit is wat wij mooi vinden. Ik vind het heerlijk om een dochter te hebben, en hou van “truttig”. Wat ik uitgeef aan kleding? Grappige vraag, nog nooit eerder gehoord. 🙊 We hebben een goed budget, ik hoef niet vaak naar de prijs te kijken. Zou het dus eigenlijk niet weten. Ik kijk naar wat ik leuk vind, dat zijn vaak nieuwe collecties en dus geen tweedehands. Knap van je €250! Super fijn toch dat je daar genoeg aan hebt? Dat had ik in ieder geval al uitgegeven aan kleertjes voor ze überhaupt geboren was. 😜 (misschien toch een hobby dan) Ieder zijn eigen budget en belangen! ❤️ Oh, niet te vergeten. Twee oma’s die ook graag shoppen voor deze kleine lieve meid. 💕
één jaar geleden
Reactie op mamaST
Een hobby? Zo zou ik het niet noemen. Ik vind het belangrijk dat ons kindje ...
Hier hetzelfde haha. Ik kijk niet zo zeer naar de prijzen maar naar wat ik leuk vind. Hou er echt van om te zorgen dat ze er iedere dag weer leuk op staat 🥰 doe voor haar nog meer mn best dan voor mezelf 😂
één jaar geleden
Reactie op shauny1ebaby
Hier hetzelfde haha. Ik kijk niet zo zeer naar de prijzen maar naar wat ik ...
Hahaha zo herkenbaar, same here
één jaar geleden
Reactie op mamaST
Een hobby? Zo zou ik het niet noemen. Ik vind het belangrijk dat ons kindje ...
Jaa een vriendin van mij ziet dat echt als hobby haha! Die vindt kleertjes uitzoeken en stylen zo leuk. Vandaar mijn vraag. Dat zie ik nl bij jou ook terug! Een compliment hoor!
Speelt hier inderdaad niet. Ieder zn ding ja :)
Oh, maar dat ons kindje er verzorgd uitziet vind ik ook belangrijk hoor! Maar dat kan wat mij betreft ook met nette, tweedehands kleren.
één jaar geleden
Het moet echt weer minder warm worden, dan kan ze weer leuke leggings aan en haar nieuwe Dr Martens schoentjes 😍
één jaar geleden
Omdat we afgelopen vrijdag getrouwd zijn, had ons zoontje een mooie pak aan. Papa was matchend gekleed 🥰😍