9 Reacties

één maand geleden

Weet niet hoe gevoelig je kindje hier voor is maar de eerste paar avonden bij hem blijven tot hij slaapt en heel consequent elke keer terug in bed. Geen discussie aangaan maar zeggen; tijd om te slapen. Terugleggen en niks zeggen meer. Maar als je denkt dat dit slaapasociatie op gaat leveren zou ik het dan weer niet doen. Wat dan wel zou ik je niet in kunnen adviseren. Wij zijn toevallig ook vandaag aan het kijken geweest hoe we een groot bed in zijn kamer krijgen. Hij heeft een klein kamertje met schuin dak dus is passen en meten. Zelf zegt hij nog graag in zijn ledikant te willen blijven slapen. Dus ben benieuwd als we uiteindelijk overgaan hoe het ons zal vergaan.

één maand geleden

Mijn zoontje heeft een deurslot voor zijn eigen veiligheid. Vind het niet vervelend of raar, biedt gewoon de grenzen die hij nodig heeft. Ga verder geen discussie aan erover, vind ik zelf een tip.

één maand geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Mijn zoontje heeft een deurslot voor zijn eigen veiligheid. Vind het niet v ...
Wij gaan tzt ook een haakje op zijn deur doen. Vind het ook zeker niet raar en vind het een veiliger idee om hem 's nachts afgebakend in zijn eigen kamer te hebben zonder dat hij zijn kamer af kan en bv de badkamer in. Wel een haakje en geen slot. Mocht er brand uitbreken is een haakje zo eraf en een slot in alle haast niet open kunnen draaien zou een nachtmerrie zijn voor mij.

één maand geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Mijn zoontje heeft een deurslot voor zijn eigen veiligheid. Vind het niet v ...
Ja, ik vind dat ook geen gek idee. We hebben zelf geen slot, maar heb vanmiddag voor het dutje een plank onder de klink gezet. Ging al ietsje beter.

één maand geleden

Reactie op mommy_2019

Wij gaan tzt ook een haakje op zijn deur doen. Vind het ook zeker niet raar ...
Ja idd wij hebben deze

één maand geleden

Hoe doen jullie dat dan met zindelijk worden en naar de wc moeten?

één maand geleden

Reactie op steefgerritsen

Hoe doen jullie dat dan met zindelijk worden en naar de wc moeten?
Denk dat een haakje een paar weken nodig is. Puur tot hij snapt dat hij in zijn kamer in zijn bed moet blijven. Zodra hij dat snapt, is het niet meer nodig. Dan kan hij ook gewoon gaan plassen als hij moet. Maar voorlopig nog in de luiers.

één maand geleden

Reactie op mommy_2019

Denk dat een haakje een paar weken nodig is. Puur tot hij snapt dat hij in ...
Aaah ja precies, tijdelijke oplossing

één maand geleden

Reactie op mommy_2019

Denk dat een haakje een paar weken nodig is. Puur tot hij snapt dat hij in ...
Wil nog niet te vroeg juichen maar sinds vrijdag hier een groot bed en hij is er vanavond 1x uit gekomen om te vragen of ik bij hem kwam slapen vannacht. Toen ik zei dat ik nog even weg moest en hij gewoon in zijn bed moest gaan liggen heeft hij dat gedaan en is gaan slapen. Voor de rest blijft hij er netjes in en gaat het supergoed. Trotse mama hier en geen haakje op de deur. Hoe is het inmiddels bij jullie GHRC?