24 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb hem met 15+1 gedaan was prima te zien. De eerste echo met 8weken was ook uitwendig ook heel duidelijk. Onze kleine man lag eerst met de kont na ons toe daardoor was lastig maar, ze kon het op gegeven moment goed zien. Zou me geen zorgen erover maken. Wanneer heb je de pretecho? Alvast veel plezier
5 jaar geleden
Ik heb hem met 15+1 gedaan was prima te zien. De eerste echo met 8weken was ...
Ik heb hem morgen bij 15+5 alleen zeer hoge bmi dat ik nu gewoon twijfel
5 jaar geleden
Reactie op Minke89
Ik heb hem net gehad! Prima te zien en een hoge bmi 🤣
Wat is je bmi ongeveer? Ik zit boven 35 vandaar
5 jaar geleden
Reactie op Daniiela1993
Ik heb hem morgen bij 15+5 alleen zeer hoge bmi dat ik nu gewoon twijfel
Ik heb ook een hoge bmi. En het was echt heel duidelijk te zien. Hier echo dat hij zwaaide. Dat het soms moeilijker te zien is heeft ook te maken met welke apparatuur ze werken maar, zo echopraktijk/verloskundigepraktijk die ook de medische echo’s doen zijn vaak heel goed.

5 jaar geleden
Ik heb ook een hoge bmi. En het was echt heel duidelijk te zien. Hier echo ...

Ik hoop er maar het beste van dan. Mooie echo ❤
5 jaar geleden
Ik had met 15+2 geslachtsecho en ging prima qua zicht op de baby. Dat de baby supereigenwijs was en niet van plan was mee te werken is een ander verhaal. Door de ligging moest het uiteindelijk inwendig, maar toen was er tenminste iets te zien bij de 2e poging van de dag een paar uur later 😅
5 jaar geleden
Ik heb hem gister gehad en ook een hoge bmi! Maar was prima te zien! Mijn blaas zat te vol waardoor de baby niet goed lag. Na even te hebben geplast zagen ze het heel snel! Het wordt een meisje 😊💖
5 jaar geleden
Ik heb maandag een echo met 15+2. Maar ik loop via het ziekenhuis vanwege te hoge bmi. Denken jullie dat ze een geslacht laten zien of wachten ze tot de 20 weken echo
5 jaar geleden
Reactie op Nancy171983
Ik heb maandag een echo met 15+2. Maar ik loop via het ziekenhuis vanwege t ...
Bij mijn controle in het ziekenhuis werd er niet naar gekeken. Hopelijk heb jij meer succes
5 jaar geleden
Reactie op Daniiela1993
Bij mijn controle in het ziekenhuis werd er niet naar gekeken. Hopelijk heb ...
Ik hoop het ook. Ben gewoon te nieuwsgierig
5 jaar geleden
Ik zou het zelf iets later plannen. Dus niet al vanaf 13 weken. Maar speel beter op safe en plan het vanaf 15.5 weken in ofzo. Toch net wat meer zekerheid. Ik weet niet of het aan mijn overgewicht lag, de baby was namelijk heel goed zichtbaar. Maar toch hebben ze bij mij een fout gemaakt met 14+2. Want een week later was het geslacht veranderd 😅😅 Hierdoor ben ik toch onzeker gebleven en heeft de geslachtsbepaling eigenlijk niks teweeg gebracht. Want in mijn hoofd heb ik steeds zo iets van "wat als de tweede geslachtsbepaling juist fout is"? Dus tot de 20 weken echo blijft het alsnog een raadseltje voor ons..
5 jaar geleden
Ik ben benieuwd. Heb maandag (op m’n b’day 🥳) geslachtsecho en ben dan 14+6. Heb een BMI van 40.6 hopelijk is het allemaal goed te zien dan 🙈