9 Reacties

2 jaar geleden

Misschien de verlatingsangst die wat begint op te spelen? Het weglopen en beginnen wenen is wel zo dat typische gedrag ervan

2 jaar geleden

Wij hebben dit gehad net na de vakantie, 3 weken fulltime met papa en mama en dan waarschijnlijk voor Maud t gevoel dat ze ineens weer zonder ons moest. Alleen het wegbrengen ging goed en toen ik uit zicht was veranderde haar gedrag heel erg in niet meer zonder volwassenen zijn, hangen bij de leidsters, huilen als ze ff uit zicht zijn, slecht eten, slecht drinken en niet slapen. Dit heeft bij ons alleen 1 week van 2 dagen opvang geduurd en daarna was het weer over🤔 Zijn er nieuwe leidsters op de groep of zijn er een aantal vriendjes/vriendinnetje weg van zijn groep waar hij zich juist aan deed optrekken? Vaak is dat ook pittig voor die kleintjes als ze ff niet naar de opvang geweest zijn

2 jaar geleden

Ik weet niet hoelang je op vakantie bent geweest. Maar misschien net in een periode van eenkeningheid en/of verlatingsangst. Ik heb dit ook heel kort gehad met mijn dochter. Maar ik heb haar bewust niet te lang weggelaten van de opvang. Dus toen we aan het inpakken waren en dus thuis waren voor de vakantie is ze nog even een ochtend geweest. Zodat ze zelf niet te lang er niet is en handig voor ons zelf.. het is zobiso een fase maar 4 weken is ook wel weer lang.

2 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties! Hij is 4 weken niet geweest in totaal, 3 weken alleen met ons en nog 4 dagen alleen met opa en oma. Hij is inderdaad ook erg gefocust op de leidsters, die zijn wel hetzelfde gebleven. Qua andere kindjes die misschien weg zijn; goeie ik check het even bij ze vrijdag, dat weet ik eigenlijk niet! Zo sneu voor die kleine vooral omdat ie de overige 5 dagen zo’n happy camper is! Fingers crossed dat deze fase snel weer stopt 😅

2 jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Thanks voor jullie reacties! Hij is 4 weken niet geweest in totaal, 3 wek ...
Oke ja ik denk echt als ze zo jong zijn en net in een periode van eenkeningheid en verlatingsangst dat 4 weken weg zijn best lang is.. Wij hebben haar niet langer dan 2 weken weg gelaten bij de opvang en dat was ook even wennen weer maar dat was vrij kort en daarna ook weer oke. Misschien heeft het dan ook langer weer nodig voor hem om weer opnieuw te wennen.

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke ja ik denk echt als ze zo jong zijn en net in een periode van eenkening ...
*hij langer nodig😊

2 jaar geleden

Hier heeft het zo’n 2 maanden geduurd 💀 in de tussentijd hebben de leidsters geprobeerd om hem zoveel mogelijk aandacht te geven (waar dat mogelijk was). Het lijkt hier ook samen te vallen met dat hij nu kan lopen dat het beter gaat.

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Hier heeft het zo’n 2 maanden geduurd 💀 in de tussentijd hebben de leidste ...
Aah good to know! Hij zit hier ook tegen lopen aan, fingers crossed haha

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke ja ik denk echt als ze zo jong zijn en net in een periode van eenkening ...
Ja true, kan natuurlijk heel goed!