19 Reacties

5 jaar geleden

Hi! Ik draag ook jurkjes met panty’s en ik vouw de panty dan om zodat de bovenkant op m’n heupen zit ipv op m’n buik. Dat zit voor mij comfortabeler.

5 jaar geleden

De Hema zwangerschapspantys zijn heeeeerlijk!

5 jaar geleden

Ik heb gewoon de aller grootse maat genomen 🙈 heb vaak al wel een maat groter

5 jaar geleden

Reactie op amberhelena

Hi! Ik draag ook jurkjes met panty’s en ik vouw de panty dan om zodat de bo ...
Ja dit heb ik ook geprobeerd maar is dat niet lastig dat het spant op jou heupen? Ik zet het letterlijk echt wel boven mijn buik veel zeggen dat het ook veel steunt of te wel snijden ze het stuk boven af

5 jaar geleden

Reactie op Mayyy1989

De Hema zwangerschapspantys zijn heeeeerlijk!
Echt? Ik ben ook onlangs naar de Hema geweest hier in België en vond het niet , 😔

5 jaar geleden

Reactie op Anatje

Echt? Ik ben ook onlangs naar de Hema geweest hier in België en vond het ni ...
Ik denk dat je dan online moet zoekn

5 jaar geleden

Interessant om te lezen,

5 jaar geleden

Leggings is ook fijn heb er veel aangeschaft bij de kruidvat bijv

5 jaar geleden

Leggings is ook fijn heb er veel aangeschaft bij de kruidvat bijv
Oooh echt, hoeveel maten groter neem je dan?

5 jaar geleden

Ik leef in leggings! Heb er enkele fijne gekocht op envie de fraises...

5 jaar geleden

Ik zou gewoob zwangerschapspantys en zwangerschapsleggings kopen als de reguliere niet lekker meer zitten! Dat is er op gemaakt om je het meeste comfort te bieden en biedt een beter model dan zomaar tig maten te groot kopen.

5 jaar geleden

Ik draag ook het liefste panty's of een legging. Ik gebruik de panty's van snay, zitten heerlijk

5 jaar geleden

Had dat probleem vandaag ook haha ik heb de bovenste rand gewoon een stukje in geknipt tot een klein vtje dat hielp voor nu. Ga morgen toch even zwangerschaps panty's kopen wel.

5 jaar geleden

Er zijn speciale zwangerschaps panty's

5 jaar geleden

Bij de h&m heb ik online zwangerschapspanty’s besteld en ik vind ze echt heerlijk! Mooi strak op de benen maar erg elastisch bij de buik.

5 jaar geleden

Prenatal zwangerschapspantys zijn ook prima!

5 jaar geleden

Reactie op Rowie96

Bij de h&m heb ik online zwangerschapspanty’s besteld en ik vind ze ech ...
Welke heb je gekocht? Ik twijfel over de kleur omdat ik eigenlijk alleen maar net een beetje stevigheid en bronze zou willen. En qua maat?

5 jaar geleden

Snag tights zijn fantastisch, en in elke maat te krijgen! Zitten fijn hoog over de buik heen.