6 Reacties

5 maanden geleden

Mijn man, oudste en middelste zijn ook ziek geweest afgelopen week, de middelste nog en ook hun ontlasting en urine stonk heel erg. Ook dunne diarree. Heel vies maar toch echt een virus.

5 maanden geleden

Reactie op mommy_2019

Mijn man, oudste en middelste zijn ook ziek geweest afgelopen week, de midd ...
Maar in welke zin kan een parasiet anders zijn dan een virus🫣 ik denk het is een peuter en het eet wel eens zand uit de zandbak etc. dus vandaar dat met het niet heel gek lijkt.

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Maar in welke zin kan een parasiet anders zijn dan een virus🫣 ik denk het ...
Als je het vermoeden hebt, zou ik dan toch eerder de ontlasting laten checken door de huisarts. Zou niet zomaar een wormenpilletje geven zonder dat ik wormen in de ontlasting terug gevonden heb, of het bewezen is. Maar dat ben ik persoonlijk. Er heersen momenteel ook gewoon heel veel virussen enzo rond. Ook echt buikgriep heerst weer/nog steeds.

5 maanden geleden

Reactie op mommy_2019

Als je het vermoeden hebt, zou ik dan toch eerder de ontlasting laten check ...
Ja maar echt buikgriep zie ik dus niet. Geen diarree of spugen dat is het lastige aangezien de rest uitgesloten is al door de huisarts. Ik zou ook niet weten hoe ik haar ontlasting moet laten checken door de huisarts. Lastig hoor. Zo vervelend ik vind een week voor een kind best lang ze word echt gloeiend heet wakker vandaag zelfs 3uur geslapen

5 maanden geleden

Ontlasting opvangen en laten checken? Ik zou niet zomaar medicatie geven zonder het zeker te weten

5 maanden geleden

Reactie op mommy_2019

Mijn man, oudste en middelste zijn ook ziek geweest afgelopen week, de midd ...
Ja hier dus geen diarree. Mijn man en ik wel buikgriep. Maar zei eigenlijk niet. Wel stinkende ontlasting. Zo raar geen pijl op te trekken uiteindelijk gaat ze wel wat eten. Of ze zegt ik wil een appel ik pak een appel. Nee toch een banaan. 11.30 al in bed gelegd huilen met tranen dramatisch niks is goed. Ze viel meteen als een blok in slaap. Gisteren ook al 3uur geslapen. Ze voelt niet warm. Ik dacht misschien een sprong? 31 maand ?🤷