16 Reacties

2 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/onderweg/kinderwagen-accessoires/parasols/prenatal-parasol-kinderwagen-buggy-universeel---uv-50-protectie-5202388.html?gclid=EAIaIQobChMI0f_dh42_9wIVTbTVCh3GHwyUEAQYASABEgLw5vD_BwE

2 jaar geleden

Ik zou een Dooky overwegen. De parasol ben je de hele tijd aan het bijstellen, zo supet irritant! Een zonnehoedje/bril is ook een goede optie.

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Ik zou een Dooky overwegen. De parasol ben je de hele tijd aan het bijstell ...
Maar kan dat ook voor het zitje? Hij is al uit de bak. Ik vind de zonnehoedjes erg meisjes achtig allemaal. Nog tips? 😄 en zonnebril trekken ze dat niet de hele tijd af? Bedankt voor je tips!!!

2 jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

https://www.prenatal.nl/onderweg/kinderwagen-accessoires/parasols/prenatal- ...
Dankkk!!

2 jaar geleden

Reactie op Mi93

Maar kan dat ook voor het zitje? Hij is al uit de bak. Ik vind de zonnehoed ...
Ja wij hebben ook de Dooky voor het zitje, ik vind het ideaal. Je hebt ook heel leuke hoedjes voor jongens, bij de H&M bijvoorbeeld. Een zonnebril is even wennen en wordt aan het begin vaak af gedaan idd. 😅

2 jaar geleden

Ik heb ook een Joolz en gebruik de comfort cover. Ik vind deze niet alleen handig voor bescherming tegen de zon, maar ook om een fijn afgesloten plekje te maken om te slapen. Deze kost ook 50 euro, maar staan ook op Marktplaats voor de helft. Misschien ook een optie om te overwegen.

2 jaar geleden

Hier wordt een zonnebril er niet afgetrokken, of het moet erg donker worden. Wij hebben een hoedje met een langere flap in de nek, vond ik al minder meisjesachtig. Ik heb die universele parasol en moet hem steeds vasthouden omdat hij niet op de plek blijft. Mega irritant. Ik ben nu aan het kijken naar een zonnedoek, bv bij cloby maar via bol.com zijn ook goedkopere beschikbaar

2 jaar geleden

Ik heb de joolz day+ toen ook de parasol erbij gekocht, was het geld waard! Gebruik het veel!

2 jaar geleden

Ik heb via vinted een tweedehands gekocht! En dan wel van het merk van de buggy.

2 jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

https://www.prenatal.nl/onderweg/kinderwagen-accessoires/parasols/prenatal- ...
Deze was bij ons na 2 keer gebruiken al stuk. De veer in het deel om hem aan de wagen te bevestigen was kapot gegaan. We hebben er nu 1 met een soort klem die aandraait. Vind ik persoonlijk prettiger ☺

2 jaar geleden

Hier ook fan van Dooky! Op Vinted voor een paar euro te koop.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem, een doek of iets aan de wagen wordt hij altijd boos omdat hij wilt kijken. Dus denk toch maar een parasol ☂️

2 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem, een doek of iets aan de wagen wordt hij altijd boo ...
Ja precies! Dat vind ons zoontje ook niet leuk. Dus denk ik toch maar voor een parasol van Joolz ga. Misschien nog iets op Vinted.

2 jaar geleden

Ik had een parasol en vond dat verschrikkelijk irritant… t werkt voor geen meter en je moet m constant verwisselen van kant als de zon vanaf een andere richting schijnt

2 jaar geleden

Reactie op Mi93

Maar kan dat ook voor het zitje? Hij is al uit de bak. Ik vind de zonnehoed ...
Jaa ik gebruik die ook en kan overal op. Bij h&m hebben ze ook leuke zonnehoedjes die echt niet meisjesachtig zijn hahah. Ik vond t eerst ook bij mn zoontje maar nu vind ik het zo onwijs schattig staan

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Ja wij hebben ook de Dooky voor het zitje, ik vind het ideaal. Je hebt ook ...
Ik zie dat ik bijna echt t zelfde heb gereageerd als jij😂