7 Reacties

4 jaar geleden

Ik ken het traject niet. Geen ervaring ook.. Maar wil je wel veel succes wensen 🥰

4 jaar geleden

Heel erg veel succes :) ik zou zelf bang zijn voor een vroeg geboorte in het buitenland. Weet hoe dat daar allemaal is geregeld? just to be sure

4 jaar geleden

Hoi Friekjje, wat leuk een internationaal kindje! ik ben zelf niet bekend met dit traject maar ik heb wel een buitenlandse partner. Mijn vriend komt uit Brazilië en woont inmiddels vier jaar in Nederland. Wij hebben destijds gekozen voor de ‘verblijf bij partner’ route. Ik kan je dus geen tips geven specifiek voor het traject dat je noemt maar als je ervaringen uit wilt wisselen lijkt me dat leuk. Ben je bekend met de Stichting Buitenlandse Partner? Wij hebben destijds erg veel gehad aan hun informatieve forum.

4 jaar geleden

Ik ken het traject niet. Geen ervaring ook.. Maar wil je wel veel succes we ...
Lief dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op steefvs

Heel erg veel succes :) ik zou zelf bang zijn voor een vroeg geboorte in he ...
De zorg in Cuba is extreem goed maar m'n vriend vindt het helemaal niks als ik daar zou moeten bevallen. Ik wil het liefst in m'n 29-30ste week gaan dan hoop ik dat de kans op vroeggeboorte zo klein mogelijk is.. En dat ik gewoon nog kan terugvliegen. Voor zover ik weet, mag je tot 34 weken vliegen.

4 jaar geleden

Reactie op EvaBritt

Hoi Friekjje, wat leuk een internationaal kindje! ik ben zelf niet bekend m ...
Wat leuk! Brazilië staat ook nog op m'n lijst. Wij wilden dat traject in 2019 doen maar hij kon niet naar Nederland vliegen. En nu voldoet m'n inkomen niet meer omdat ik 5 maanden gesloten ben door de corona (ik ben massagetherapeut). Je kunt me vinden op instagram @vierprocent. Dat forum is inderdaad handig thanks!

4 jaar geleden

Reactie op Friekjje

Wat leuk! Brazilië staat ook nog op m'n lijst. Wij wilden dat traject in 20 ...
Dat is heel erg balen dat dat door corona niet meer gaat! Ik hoop dat de andere route succesvol gaat zijn voor jullie. Geeft veel rust als je samen kan zijn zonder de dagen te hoeven tellen. Ik heb je toegevoegd op instagram :)