5 Reacties

één jaar geleden

Ik denk dat het heel persoonlijk is. Ik ben wel wezen kijken bij Partou in Rotterdam, omdat het op mijn werk zit. Ik was alleen niet zo tevreden. Vond het niet hygiënisch en zag ook iedereen met schoenen lopen. Zal denk ik niet bij allemaal hetzelfde zijn. Denk dat je vooral moet kijken wat jij belangrijk vindt en een keer een rondleiding moet aanvragen. Succes!

één jaar geleden

Mijn dochter zit bij partou en we zijn hier heel erg tevreden over! Super lieve leidsters die altijd meedenken en heel veel foto’s en filmpjes waarbij onze dochter altijd lachend te zien is. Ik moet er wel bij zeggen dat ons kdv ovegenomen is door partou dus wellicht dat dat er ook mee te maken heeft maar bij ons is het juist wel altijd erg schoon en fijn! Ik zou je aanraden bij verschillende te gaan kijken en vanuit daar je beslissing te maken. Ben het helemaal met bovengenoemde eens dat het echt per locatie kan verschillen! Succes 🍀

één jaar geleden

Onze dochter zit ook op Partou en we zijn erg blij met de leidsters en onze dochter komt er altijd vrolijk vandaan.

één jaar geleden

Ons zoontje gaat ook naar Partou en heeft het onwijs naar zijn zin! Hele lieve leidsters en hij komt er altijd heel vrolijk vandaan. Wat ik zelf ook heel leuk en fijn vind is dat je in de app foto’s krijgt van je kindje en kunt zien hoe lang hij geslapen heeft en meestal schrijven ze ook nog een verhaaltje over de dag.

één jaar geleden

Onze dochter zit bij partou en wij zijn erg tevreden. Voelt allemaal professioneel aan, met een duidelijk pedagogisch beleid. Wij wonen wel in het westen (randstad). Geen idee of het per vestiging / regio verschilt.