9 Reacties

één jaar geleden

Alsof ik ons verhaal lees. Als ze wakker is zit ze 95% van de dag op mijn heup of op mijn schoot. Spelen doet ze ook niet. Ze is altijd bij mij. 🙈 Het is een schat hoor, maar soms.. Hahah. 🤣 Ik heb dan ook moeite om alles op orde te houden in huis. Als de oudste 2 van school zijn, of mijn man thuis is, probeer ik even afstand te nemen.

één jaar geleden

Same here! Zelf spelen is echt sporadisch een paar minuten. 😅

één jaar geleden

En erbij zitten met een podcast of luisterboek op? Deed wonderen voor mijn man.

één jaar geleden

Hier ook! Hij kan wel alleen spelen, maar alleen als ik op een stoel achter zit en dan nog moet ik vaak meespelen of hem stimuleren. Of tv kijken. Alleen als ik bezig "lijk" te zijn dan kan ie zichzelf iets beter vermaken of hij wilt vaak helpen, wat dan eigenlijk niet echt helpen is. Ik kan dus ook niet even een momentje rust pakken want dan is t weer mama mama mama.

één jaar geleden

Hier ook 🙋🏼‍♀️ de denkbeeldige navelstreng zit strak aangetrokken. Zolang alle focus op haar is is het gezellig. Dwaal ik af of ga ik wat anders doen, is het een gezeur/gehuil/gedram.

één jaar geleden

Hier ook precies zo! Erg vermoeiend

één jaar geleden

Mijn dochter wilt ook graag bij mijn zijn, maar ik kan haar ook wel in de kinderstoel voor de tv eventjes zetten met een bakje fruit bijvoorbeeld. Dan gaat ze lekker tv kijken en kan ik even mijn dingen in huis doen. Zandkasteel en Bumba zijn hier favoriet.

één jaar geleden

Heel herkenbaar

één jaar geleden

Heeel herkenbaar. Ik ben alleenstaande moeder en mis soms echt even iemand die hem van mij kan overnemen. Ik merk wel sinds ik wat meer tijd voor hem maak en meer leuke dingen buiten de deur doe, dat ik het allemaal veel beter kan hebben. Mijn moeder past 1 keer per week op zodat ik echt ook even me time heb. Is dat een optie voor je? Dat iemand kan oppassen op een vast moment? Dan heb je ook een dag om naar uit te kijken als het even pittig is