7 Reacties

één jaar geleden

Oh, grapje, dreumes bedoel ik!! Ik kijk hem zowat groot. 🥹🤓

één jaar geleden

Hier niet echt herkenbaar van onze dreumes maar wel van onze peuter. Zijn fases, nu gaat hij waarschijnlijk ineens een groeispurtje door en is er straks weer een fase dat hij met 2 mini hapjes vol zit.

één jaar geleden

Zelfde periode als kindjes ineens weer om nachtvoedingen kunnen gaan vragen. Ze hebben enorm veel energie nodig voor deze ontwikkelingssprint. Lichamelijk en mentaal maken ze een enorme spurt tot een echte peuter. Best logisch dat ze meer voeding nodig hebben. Misschien kan je proberen om een maaltijdmoment meer aan te bieden en wat meer eten bij keer?

één jaar geleden

Heeeel herkenbaar! Hier ook een meisje van 18 maanden, kan blijven eten! En ook periodes gehad van weinig eten! Dan maar een boterham extra 🤪

één jaar geleden

Hij eet oprecht meer dan mij 🫠

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Hij eet oprecht meer dan mij 🫠
🤣 Best normaal voor de leeftijd, straks gaan ze normalere hoeveelheden en vraag je je of ze wel genoeg hebben aan de 'muizen hapjes' 🤣

één jaar geleden

Hier ook. Maud is nu voor de 3e dag ziek, maar eet echt alles wat los en vast zit.... Op de opvang krijgen ze warme maaltijden tussen de middag en ze was de enige die haar eigen bordje (en die van de buurvrouw) leeg had! Hier thuis ook veel snacken (aan tafel wil ze niet zitten omdat ze ziek is dus dan snackt ze der avond eten weg en dat is voor nu helemaal prima!) Merken bij Maud dat dit eigenlijk vaak is na de sprong dat ze dan echt alles inhaalt wat de weken ervoor minder gegeten is haha