9 Reacties

3 maanden geleden

Yogurt, kwark, havermout, muesli met fruit ed

3 maanden geleden

Crackers, beschuit

3 maanden geleden

Reactie op Lindabodhi

Yogurt, kwark, havermout, muesli met fruit ed
Alle 7 dingen die jij opnoemt wil hij ook niet, erg lastig dus.

3 maanden geleden

Groente/fruit smoothie met granen er door (havermout of ontbijtgranen)?

3 maanden geleden

Klinkt loedermoeder maar niks anders. Het is brood/Beschuit en niks anders. Ik vraag 's morgens wat ze willen eten en dat is wat ze krijgen. Mijn zoon van dezelfde leeftijd heeft er nog wel eens een handje van om dan om een boterham te vragen, die niet te eten en dan vervolgens wel om Beschuit of Ontbijtkoek of een cracker te vragen. Loedermoeder als ik ben krijgt hij niks anders tot de boterham op is. Hij weet dat dondersgoed en eet dan zijn boterham volledig op en vraagt dan om nog iets. Terwijl als hij zijn brood wel eet, laat hij de korstjes ook vaak liggen. Zo goed weet hij dat hij gewoon moet eten omdat hij anders zonder mee gaat. Is even doorzetten maar het is hoe het is.

3 maanden geleden

Reactie op mommy_2019

Klinkt loedermoeder maar niks anders. Het is brood/Beschuit en niks anders. ...
Ik vind je helemaal geen loeder moeder. Mijn man zou hem iets anders geven maar ik vind eigenlijk ook dat hij gewoon zijn boterham kan opeten. Honing ringen of brood met gebakken ei krijgen ze in het weekend.

3 maanden geleden

Deze truc werkt hier perfect: mijn zoontje vind het leuk om de lamp even aan te tikken maar kan hier natuurlijk niet bij. Als hij zn brood eet til ik hem net niet ver genoeg op. Dan zegt ik: als je je korstjes eet wordt je een grote jongen, misschien kan je er dan wel bij! Dan eet hij z'n korstjes en til ik hem net iets hoger op en kan hij er wel bij. Nouu die korstjes gaan er nu elke dag in! En als beloning mag hij even de lamp aantikken. Misschien kan je een variant hierop toepassen 🤭

3 maanden geleden

Yoghurt, pudding, cornflakes, toastbrood,.. In weekend ook gekookt ei (eet ze graag) en eens koffiekoek als ze eerst flink iets anders eet. Tis soms wa zoeken.. Maar ook soms onderhandelen 🤣🤣

2 maanden geleden

Brood of pap hier. Beschuit mag in het weekend. We vragen wat ze wil een dat is het dan. En geen korstjes eten? Dan geen volgende boterham. Is hier nooit een issue geweest, er is nooit een volgende boterham gekomen voor de vorige op was. Ik zou gewoon even doorpakken. Je mag je boterham en als wij klaar zijn met eten, ruimen we alles op. Dat punt zal dan ook wel komen, en dan is het weg, tenzij hij het dan ineens wel opeet. En anders, kan je die boterham gewoon bewaren in een broodtrommel voor de lunch . Ik zou wel keuze geven en misschien iets in het vooruitzicht voor als de boterham op is. Maar dat wat gekozen wordt, dat is het. En eten weggooien doen we alleen als een buikje vol zit.