10 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook gehad, 8 weken lang na een buikgriep aan de diarree geweest met regelmaat 7 outfit wissels op een dag omdat het niet te houden was. Langs de huisarts geweest op van alles getest maar kwam niks uit. We waren zelf al begonnen met structureel yoghurt als tussendoortje aanbieden in de hoop dat het de darmflora zou resetten, op advies van de huisarts toen volle yoghurt gaan geven omdat hij mogelijk de vetten daaruit nodig zou hebben. Daar knapte hij met enkele dagen van op en had hij weer goede stoelgang. Nu met kerst weer een periode met buikgriep en diarree luiers, nog steeds krijgt hij yoghurt en inmiddels is zijn stoelgang ook weer normaal. Geen wondermiddel maar bij ons werkt volle yoghurt geven ter ondersteuning van zijn darmflora.

één jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Mijn zoontje heeft dit ook gehad, 8 weken lang na een buikgriep aan de diar ...
Welke yoghurt haal je dan in huis? En is het dan ook bvb beter om volle melk te geven in plaats van de poedermelk?

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Welke yoghurt haal je dan in huis? En is het dan ook bvb beter om volle mel ...
Onze zoon krijgt wel nog poedermelk ‘s avonds en ‘s nachts, overdag bij zijn brood krijgt hij halfvolle melk. Wij halen gewoon bij de supermarkt huismerk volle yoghurt. De kok bij mij op werk gaf aan dat je dan rechts gedraaide, of juist links gedraaide yoghurt moest hebben. Dit omdat een van de twee( weet niet meer welke) juist bacteriën ter bevordering van de darmflora bevatte. Maar dat weet je bij supermarkt yoghurt niet. Bij ons van de Plus werkt het goed, dus helemaal prima.

één jaar geleden

Wij kregen nu bactiol druppeltjes en tiorfix voorgeschreven. In de hoop het herstelt…

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Wij kregen nu bactiol druppeltjes en tiorfix voorgeschreven. In de hoop het ...
Ik hoop dat het helpt! Ik ga voor je duimen!

één jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Ik hoop dat het helpt! Ik ga voor je duimen!
Anders weet ik het echt niet meer. Dinsdag bel ik anders zeker terug naar de pediater. Theeft ook echt een zeer vieze, zure geur en geel-oranje bruine kleur.

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Anders weet ik het echt niet meer. Dinsdag bel ik anders zeker terug naar d ...
Herkenbaar hoor, hoewel het hier mosterdgeel was, beetje borstvoedingspoep, maar dan vele malen viezer en zuurder.

één jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Herkenbaar hoor, hoewel het hier mosterdgeel was, beetje borstvoedingspoep, ...
Ja klopt nu je het zegt lijkt goed op de borstvoedingsstoelgang. Maar ook met momenten slijmerig.

één jaar geleden

Ja herkenbaar, eerst diaree en nu ook buikgriep met overgeven en ook steeds verschonen…drinkt ook wel goed, maar wel al langere tijd onrustig in die maag-darmen. Zielig.