89 Reacties

één jaar geleden

Reactie op noortje19

Bij mn zoontje merk ik ooo nog geen vooruitgang. Tis nu zelfs met ophalen d ...
Ja dit heb ik dus ook, ik haal hem standaard eerder op. Ik begin maandag weer met werken na 2,5 jaar thuis te zijn geweest. We hebben nu afgesproken dat hij standaard gewoon eerder word opgehaald (mijn moeder past voor de rest op) dus ik denk dat t dan van 8 tot 10 word. Is dat een optie bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op Bodiine

Wij hebben een voorleesboekje gekocht ‘ik ga naar de peuterspeelzaal’. Dit ...
Wat fijn!! En wat goed zonder speen zeg, ik durf dat niet aan🤣

één jaar geleden

Vandaag voor de 3e keer geweest. Bij het hek vanmorgen was het al huilen en piepen😖, binnen ook aan mij hangen en zeuren. Ik dacht we proberen het gewoon weer, de vorige keren heb ik m eerder op moeten halen. Maar hij heeft het tot het einde volgehouden!!🥳🤩 super trots, en blij dat we toch hebben doorgezet ondanks dat het heel veel pijn deed vanmorgen om hem daar achter te laten en ik een potje heb zitten janken in de auto😅😅

één jaar geleden

Reactie op noortje19

Bij mn zoontje merk ik ooo nog geen vooruitgang. Tis nu zelfs met ophalen d ...
Aah dus hij heeft het wel naar zijn zin als jij weg bent gegaan? Dat is al wel een goed begin!

één jaar geleden

Mijn dochter gaat nu een paar weken. Maar het is 1 drama. Als ze hoort schooltje is het al huilen. Soms is het wel huilen met afzetten en gaat het schijnbaar wel goed. Maar zoals sommige benoemen hier bij ophalen ook soms helemaal huilen. Weet soms niet of ik er nou goed aan doe haar daar te laten. Maar ben zo bang dat de overgang naar school anders straks zo groot wordt. Hebben andere nog tips?

één jaar geleden

Dochter gaat er sinds begin sept heen. Eerst paar weken was het wel huilen bij wegbrengen. Maar meestal was dat binnen paar minuten over nadat ik/of oma weg was. Heb haar nog nooit eerder op hoeven te halen. En nu 2 maanden verder wil ze liefste elke dag heen. Zit smorgens al te juichen als ik zeg dat ze naar schooltje mag. Ze gaat 2 ochtenden in de week heen.

10 maanden geleden

Hi dames, hoe is het met jullie? Hoe gaat het inmiddels met de kleintjes? Hier is mijn kleine meid alweer 2 jaar en 3 maanden. Tijd vliegt! Op de psz gaat het hartstikke goed! Ze heeft het zo naar haar zin. Super fijn natuurlijk! Na de vakantie krijgt ze een extra dagje erbij. Ben blij dat het zo goed gaat. Hoop dat jullie kleintjes het ook zo naar hun zin hebben😍

één maand geleden

Hoihoi, dat is lang geleden! Hoe is het met iedereen en met de kindjes? Hier is mijn kleine meid 3 geworden! Wat is het toch snel gegaan! Volgend jaar gewoon al naar de basisschool😲 Op de peuterspeelzaal gaat het ook hartstikke goed, ze kan al zo goed kletsen, echt een eigenwijze dametje is het hahaha! Hopelijk gaat het bij jullie ook goed.

één maand geleden

Reactie op Samoumie

Hoihoi, dat is lang geleden! Hoe is het met iedereen en met de kindjes? Hie ...
Hier gaat onze dochter sinds vorig jaar maart 2x per week naar de peuterspeelzaal. Ze is ontzettend gek op 1 van de leidsters en ze gaat er met plezier heen. We hebben haar ingeschreven voor de kleuterschool, die zit 1 lokaal van de ruimte waar ze nu is. Ook de basisschool is in hetzelfde gebouw dus hoef niks meer te doen tot en met haar 12de. Haar broertje is 18 juli 1 jaar geworden en gaat volgend jaar naar de peuterspeelzaal waar zij nu gaat. Het is letterlijk 1 minuut lopen als we de achteruitgang nemen 😌😃. Ze doet het fantastisch!