13 Reacties

één jaar geleden

Het eerste waar ik aan denk is spruw, bij een witte tong. Maar krijgt ze misschien geen tandje of kiesje?

één jaar geleden

Geen spruw?

één jaar geleden

Kan ze nog spruw krijgen dan? Ik dacht er ook aan maar ze krijgt geen borstvoeding meer. Wel nog 1 x p dag een fles kunstvoeding. Ze is nu ruim 1,5

één jaar geleden

Kiezen zou kunnen maar ik zie nu niets doorkomen.

één jaar geleden

Reactie op Irisje123

Kan ze nog spruw krijgen dan? Ik dacht er ook aan maar ze krijgt geen borst ...
Dat weet ik niet zo goed of het op die leeftijd nog kan.. Maar het kan zeker ook voorkomen bij baby's die kunstvoeding krijgen. Anders de huisarts even bellen. Beter even na laten kijken dan gissen 😊

één jaar geleden

Reactie op Irisje123

Kiezen zou kunnen maar ik zie nu niets doorkomen.
Mijn ervaring met kiezen is dat ik ze ook niet zag en ineens zaten ze er. Heb je al wat verkoelends geprobeerd om te kijken of ze dat wilt?

één jaar geleden

Ik zou gewoon even de huisarts bellen, die weten het toch beter dan dat je moet gissen op een forum :)

één jaar geleden

Reactie op Colin96

Mijn ervaring met kiezen is dat ik ze ook niet zag en ineens zaten ze er. H ...
Dit nu 6x 🤭 4 kiezen tegelijkertijd 2 weken terug en nu weer 2, t is net poef en ze zijn er🤦🏼‍♀️ met alle drama vooraf die achteraf te verklaren is. Maar Maud heeft er geen witte tong van gekregen? Dus indd ff met de huisarts overleggen zou ik zeggen of ff met de kinderarts van t cb (wij kunnen daar ik eigenlijk altijd wel terecht)

één jaar geleden

Thanx voor het meedenken! Ik bel zo tijdens tel. Spreekuur de huisarts even. Dan zal ze wel op afspraak moeten komen. Sprak mn moeder en die zei ook meteen Spruw. We gaan t zien

één jaar geleden

Kan ook keelontsteking zijn. Soms breidt dat zich ook uit naar de tong.

één jaar geleden

De huisarts zegt idd keelontsteking! Doen ze verder niks aan! Koud drinken geven 🙂

één jaar geleden

Reactie op Irisje123

De huisarts zegt idd keelontsteking! Doen ze verder niks aan! Koud drinken ...
Lekker ijsjes eten, liefst waterijsjes want zuivel is niet altijd even lekker weg te krijgen.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Lekker ijsjes eten, liefst waterijsjes want zuivel is niet altijd even lekk ...
Die heb ik inderdaad in huis gehaald. 👍🏻