4 Reacties

3 jaar geleden

Hoi Marieke Ik heb hier werkelijk nog nooit van gehoord😂 en dit is mijn 3e zwangerschap dus ik lees even gezellig mee🤗

3 jaar geleden

Ik geloof er niet zo in. Het past een beetje in de huidige trend van 'natuurlijk' en zit een beetje in dezelfde hoek als essentiële oliën, edelstenen en lotusgeboorten. Maar das tegenwoordig echt een groot verdienmodel. Het kan zelfs gevaarlijk zijn i.v.m. voedselveiligheid en infecties. Je lichaam herstelt zichzelf ook vanzelf prima na de geboorte met voldoende rust en gezond eten. Daar heb je geen placentacapsule voor nodig. Maar ik kan me best voorstellen dat het een mooi ritueel kan zijn en dat vrouwen zich er prettig bij voelen. Ik sla in ieder geval over :)

3 jaar geleden

Ik moest even opzoeken wat het was. In ieder geval niks voor mij!

2 jaar geleden

Misschien heel laat, maar ik heb een een positieve ervaring aan overgehouden. Dit was ook mijn eerste zwangerschap, dus ik kon het ook niet vergelijken. De hoeveelheid capsules waren voldoende voor 1,5week maar ik heb ze wel pas na 1 week na de bevalling ingenomen. Alhoewel ik mij wel al top voelde 2 dagen na de bevalling