Dag dames,
Ik ben erg benieuwd naar vrouwen die ervaring hebben met het innemen van placenta capsules. Wat zijn de ervaringen? ik was er mn hele zwangerschap van overtuigd dat ik dit ging doen, gezien de voordelen. nu ik het moet gaat regelen (ik ben nu 27 weken) begin ik te twijfelen. het is niet wetenschappelijk bewezen en ik heb eens gelezen dat het na de bevalling ook kan leiden tot disbalans in je hormoonhuishouding. Op internet lees ik vrijwel alleen maar goede ervaringen van vrouwen maar dit zijn vaak sites waar je de capsules kan laten maken... dus of t betrouwbaar is (?)
Ik wil er bij zeggen dat ik mij nog nooit zo lekker heb gevoeld als tijdens de zwangerschap, bij mij is het omgedraaide wereld. Geen emotionele ongemakken of gekke vreetbuien.. Als ik ongesteld moest worden was het juist drama, om de 2 weken was t weer raak, het begon altijd al 10-12 dagen voor ik ongesteld. Dan voelde ik me down, had een ontzettend kort lontje en was best wel emotioneel. (ik dacht dat wordt nog wat als ik ooit zwanger word.. 9 maanden met die horrormonen, maar godzijdank🍀)
Hierdoor vermoed ik dat het voor mij wel een positief effect zal geven maar ik ben op zoek naar eerlijke verhalen over je placenta capsuleren.
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Marieke