12 Reacties

één jaar geleden

Ben benieuwd hoor.. want hier is het hetzelfde denk ik 🤔

één jaar geleden

Het aantal keren dat die van mij een drol heeft gehad is denk ik op 1 hand te tellen. Ook praktisch altijd dit..

één jaar geleden

Hier ook altijd zacht.🙈 Poep bestaat voor het grootste gedeelte uit water en het lijkt mij eerder dat wat zachter beter is dan keihard. Snap je twijfel als de kraamhulp het zegt maar ook zij weten niet alles en is hun opleiding, kennis en ervarinf voornamelijk op 'newborns' gericht lijkt mij...

één jaar geleden

Aah fijn dat het herkenbaar is voor jullie! Dan laat ik het maar denk ik ;)

één jaar geleden

Wij hebben altijd drollen 🫣

één jaar geleden

Dit is een fijne podcast om te luisteren van een darm expert. Ze verteld hoe de poep van je kindje moet zijn. https://open.spotify.com/episode/49Yskp1Pkrpzl1McXgBpYk?si=1ukmk_JJQDmsBnJVZXp30g

één jaar geleden

Hier vrijwel altijd zacht en heel soms drollen, als ze te weinig vezels eet en te weinig drinkt

één jaar geleden

Is t niet stiekem een gesmushte drol

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

Is t niet stiekem een gesmushte drol
Haha hmm nee denk t niet. Het ziet er echt àltijd zo uit. Ook als ze na t poepen nog niet gezeten heeft.

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

Hier vrijwel altijd zacht en heel soms drollen, als ze te weinig vezels eet ...
Aah dan zou je dus zeggen dat zacht beter is? Dochter eet veel vezels. Havermout, genoeg fruit, allemaal volkorenproducten. En drinkt voldoende. Daar kan het verder niet aan liggen denk ik zo.

één jaar geleden

Wij hebben zachte smeuïge ontlasting. Volgens t cb is dat ook gewoon nog normaal. Wij merken als Maud te weinig gedronken heeft dat ze dan keutels heeft en drollen... dus ik denk niet dat dit zorgwekkend is?

één jaar geleden

Hier ook bijna altijd zo inderdaad, en ook 1 a 2 keer per dag, dus zou me er geen zorgen om maken! (En +1 voor je wasbare luier! 🎉)