26 Reacties
2 jaar geleden
In een paar weken heb ik een ander kind gekregen. Ik vind het echt bizar hoe dat werkt met baby's. Voor het eerst in 10 maanden hebben we een soort ritme in het slapen en slaapt hij zelfs meer dan gemiddeld voor zijn leeftijd. Het lijkt ook alsof hij ineens snapt hoe het werkt, dat slapen (we komen van slaapjes van 30 a 45 minuten en altijd in slaap moeten wiegen).
Verder had ik altijd een heel rustige baby die alles wel prima vond, maar nu heb ik een vrolijke kletskous die alleen maar wil bewegen. Hij kon voor sprong 7 al kruipen en staan, maar toen leek het hem niet zo te interesseren? Zitten was ook prima. Maar nu is er geen houden meer aan 馃槄.
Hij heeft wel 1 motorische skill geleerd in sprong 7 trouwens: rondjes draaien op z'n billen. Dat wil hij ook de hele tijd laten zien haha, heel lief.
Ik vind het echt bizar hoe snel ze veranderen, maar ook echt geweldig. Heel fijn dat hij ook langzaam duidelijk kan maken wat hij wil door z'n armpjes naar me op te strekken bijvoorbeeld.馃槏
2 jaar geleden
Met 46 weken had ik van de ene op de andere dag een nieuw kind. Hij speelt op een andere manier, veel doelbewuster. Hij kan ineens gaan staan en zitten. Hij is veel zelfstandiger en huilt nog amper. Hij communiceert nog meer en daagt uit tot spel. Is aan het onderzoeken hoe hij dingen ergens in doet en uit haalt. Echt weer een heerlijk mannetje na een aantal zware weken 馃グ
Zet m op mama's! Hopelijk geeft dit uitzicht wat kracht om weer door te gaan.
2 jaar geleden
Gaat hier nu echt fantastisch na veel drama van sprong 7 (en 8 tanden in een keer)! Slaapt van 19-730u, valt zelfstandig zonder huilen in slaap, eet goed, drinkt heel goed, speelt lief, lacht veel en huilt amper.
2 jaar geleden
Hier ook een super vrolijk meisje! Slaapt overdag nu 2x 1,5 uur dat is echt bijzonder want lange slaapjes was ze nooit zo van. En snachts heb ik in een week 4 nachten door geslapen!! Ze sliep nooit door dus een hele verbetering dit.