5 Reacties

één jaar geleden

Hi! Ik heb zelf dit potje gehaald: https://www.bol.com/nl/nl/p/housie-3-in-1-plaspotje-plaspotje-kind-potje-peuter-potje-met-deksel-wc-potje-peuter-wc-verkleiner-opstapje-roze/9300000041510016/?bltgh=iRAy3SUvBIDLYYDqVlhGjA.2_6.7.ProductImage. Deze staat nu beneden en ze oefent met erop zitten, dicht doen etc. Deze kan straks uit elkaar en dan is het ook meteen een opstapje en een verkleiner 🤩

één jaar geleden

Het handigste is een potje waar je een bakje uit kunt halen. Dat is makkelijker schoonmaken. Ik heb die thuis van de ikea voor mijn dochter van bijna 3. Brilverkleiner heb ik dacht ik bij de Hema gehaald, maar ikea zal net zo goed zijn. Mijn zoontje van 1,5 ga ik nog niet actief aan beginnen. Hij gaat wel af en toe staan in die van mijn dochter😅

één jaar geleden

Wij hebben ook een potje staan, al heel lang! Hij vond het vooral leuk om ermee te spelen. Vorige maand dacht ik; ik zet hem er eens even op. Eens zien wat hij dan doet. Vanaf dat moment wil hij op het potje.. geen idee hoe of waarom maar het gaat hier dus goed. En als hij niet wil is het ook goed (poepjes doet hij helaas nog in z’n broek en vaak dan ook een plasje maar dat is helemaal oké 😃). Wij hebben een soort autootjes, dus echt wat leuker. Al even geleden gekocht dus even geen voorbeeld meer 🙈..

één jaar geleden

Wij hebben een aantal potjes van Ikea (boven en beneden) en gebruiken ze vanaf dat hij zeven maanden was. Was niet gepland overigens 😂 we dachten met anderhalf eens te beginnen maar ontlasting wilde niet in z’n luier. Kan dus al heel vroeg, bleek 😅. Voor de brilverkleiner kan ik van harte het reispotje van Oxxo aanraden. Thuis als brilverkleiner, kun je meenemen onderweg en uitklappen, zakje erin of bij alleen een plas gewoon in de bosjes. Echt top dat ding.

één jaar geleden

Wij hebben beiden van de ikea. Werkt top!