170 Reacties

9 maanden geleden

Luister eens. Als jij graag voor ieder wissewasje wat je kind kan wilt horen van anderen dat hij slim is prima. Moet je lekker zelf weten. Ik snap heel goed dat je trots bent maar je hoeft niet bij alles te vragen of een ander kind dat ook kan. Misschien zijn er ouders die zich hierdoor vervelend kunnen voelen omdat hun kind dit niet kan. Terwijl dat absoluut niet nodig is, want ieder kind is anders. Volgens mij was ik gewoon vriendelijk naar jou toe en jouw reactie vind ik dan ook zeer kinderachtig.

9 maanden geleden

Reactie op Klootje

Luister eens. Als jij graag voor ieder wissewasje wat je kind kan wilt hore ...
Ik vond het absoluut niet vriendelijk overkomen en had geen zin om mijzelf te verantwoorden dus besloot ik het af te doen met een grapje.

9 maanden geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ik vond het absoluut niet vriendelijk overkomen en had geen zin om mijzelf ...
Dus jij vind het grappig om te zeggen dat ik dom ben? Ik moet er namelijk niet om lachen, alles behalve. Maar dat jij het grappig vindt om iemand dom te noemen zegt meer over jou dan over mij.

9 maanden geleden

Reactie op Klootje

Luister eens. Als jij graag voor ieder wissewasje wat je kind kan wilt hore ...
Ik stel een vraag met dezelfde intentie als de topic starter. Krijg ik terug dat ik denk dat mijn kind beter is. Dan denk ik laat maar zitten.

9 maanden geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ik stel een vraag met dezelfde intentie als de topic starter. Krijg ik teru ...
Nee. De topic starter vraagt of er al kindjes zijn die woordjes kunnen zeggen. Niet: mijn kind kan hele liederen voordragen kan die van jullie dat ook. Daarbij heb ik niet gezegd dat jij dat denkt maar dat ik denk dat jij dat graag van anderen wilt horen. Nuance. Maar op het moment dat ik iets zeg wat jij niet wilt horen ga jij mij beledigen om jezelf beter te voelen.

9 maanden geleden

Reactie op Klootje

Dus jij vind het grappig om te zeggen dat ik dom ben? Ik moet er namelijk ...
Wauw ... je snapt toch hopelijk wel dat ik niet echt denk dat een tweejarige slimmer is dan jij hè?

9 maanden geleden

Reactie op Klootje

Nee. De topic starter vraagt of er al kindjes zijn die woordjes kunnen zegg ...
Ik wilde alleen weten of andere kindjes dat ook doen. Al het andere zijn jouw eigen aannames.

9 maanden geleden

Misschien moet je eens wat langer nadenken over wat je zegt en hoe je het zegt voor je het zegt.

9 maanden geleden

Reactie op Klootje

Misschien moet je eens wat langer nadenken over wat je zegt en hoe je het z ...
Zal ik doen. En dan adviseer ik jou beter tegen een grapje te kunnen. Ik had er om gelachen als ik die terug had gekregen.

9 maanden geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Zal ik doen. En dan adviseer ik jou beter tegen een grapje te kunnen. Ik ha ...
Fijn dat je om jezelf kan lachen. Houd je “grappen” dan ook maar lekker voor jezelf. Succes met de ontwikkeling van je zoon!