22 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op Stephanie 1991

Mijn zoontje had in mei buisjes gekregen en zijn neusamandelen zijn verwijd ...
Onze oudste zoon (nu 4,5) heeft vroegbehandeling gehad bij Pento, soortgelijk aan Kentalis. Al die tijd heeft hij ook ingeschreven gestaan bij een reguliere basisschool. Tijdens het traject bij Pento is cluster 2 onderwijs ter sprake gekomen en hebben we een overleg met alle partijen gehad over wat de juiste weg zou zijn voor onze zoon. Ook de reguliere basisschool had hier dus een rol in. Uiteindelijk is onze zoon toegelaten op een cluster 2 school en hebben we een beschikking voor de kleuter periode. Het doel is dus om daarna in te stromen op regulier onderwijs. Ik zou dus zeker wel een reguliere school zoeken en ik zou je adviseren wel de situatie te benoemen en te kijken in hoeverre een school hiervoor open staat en of er al bepaalde kennis in huis is. Een uitkomst zou namelijk ook kunnen zijn dat jouw kindje met extra ondersteuning prima naar een reguliere basisschool kan. Succes ermee!

10 dagen geleden

Bedankt voor jullie tips, ik ga hem inschrijven op een basisschool en overleg inde toekomst wat het beste is voor hem. Zolang hij happy is dan ben ik dat ook☺️