14 Reacties

5 jaar geleden

Cola drink ik niet door de caffeine. Heb nu wel caffeine vrije cola gehaald. Maar ik drink ook wellis een glaasje prik hoor. Drink verder heel de dag thee of melk dus vind dat 1 glaasje best wel kan toch😊

5 jaar geleden

Drink als ik hoofdpijn heb of heel misselijk zo'n mini blikje cola werkt voor mij top verder drink ik geen prik en ook niet dagelijks drink veel rooibos en muntthee en verder veel water.

5 jaar geleden

Ik drink bijna de hele dag door spa rood.. waarvoor zou dat niet goed zijn? Die heb ik even gemist..

5 jaar geleden

Drink paar slokjes per dag iets van prik tegen de misselijkheid 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Drink de hele dag cola zero. Heb ik bij de andere kinderen ook gedaan. En allemaal gezond geboren.

5 jaar geleden

Reactie op Marjolein_H_85

Ik drink bijna de hele dag door spa rood.. waarvoor zou dat niet goed zijn? ...
Verloskundige zei tegen mij dat er veel suiker inzit en caffeine

5 jaar geleden

Reactie op yesim66

Verloskundige zei tegen mij dat er veel suiker inzit en caffeine
spa rood suiker en caffeine? dat is knap

5 jaar geleden

spa rood suiker en caffeine? dat is knap
Ik had over cola enz😅 spa rood mag je gewoon drinken dat weet ik ook

5 jaar geleden

Drink soms cola en af en toe glaasje sinas of Sprite heerlijk

5 jaar geleden

Ik drink wel cola, max. 1 glas per dag. Dit helpt een beetje als oppepper als je de hele dag door misselijk, moe en slap voelt

5 jaar geleden

Spa rood doet bij mij ook wonderen voor misselijkheid beetje te onderdrukken. Volgens mij mag je daar zoveel van je drinken als je wilt. Desnoods met wat limonade voor de smaak

5 jaar geleden

Ik drink ook veel prik: sodastream. Met roosvice, schijfjes citroen of gewoon zonder iets als Spa rood. Heb wel gelezen dat het voor je darmen niet super goed is ivm gasvorming etc.. heb er tot nu toe geen last van.

5 jaar geleden

Ik drink ook cola, dat is t enige wat ik op moment gebruik om mijn avondeten weg te krijgen.. je heb ook caffeine vrije cola, smaakt t zelfde als zero

5 jaar geleden

Ik drink ook gewoon prik hoor.. tegen de misselijkheid. Verder veel water maar daar krijg je een keer genoeg van. 🙈