14 Reacties

4 jaar geleden

Vervelend dat je er zoveel last van hebt. Ik heb zelf sinds de zwangerschap juist geen last meer van.. Hoop dat je snel iets vindt!

4 jaar geleden

Probiotica! Ervoor al en nu nog steeds. Bij een goede natuurgeneeskundige laten doormeten welke het beste aanslaat op mijn lichaam.

4 jaar geleden

Ik moet afkloppen, ook ik heb sinds de zwangerschap geen last meer van alleen als ik heel erg zenuwachtig ben dan krijg ik wel wat prikkels. Ik adviseer je elke dag een bakje (zelfgemaakte yoghurt) of biologische yoghurt te gaan eten lekker gezond en probiotische!

4 jaar geleden

Hier ook probiotica 馃槉

4 jaar geleden

Ik gebruikte ook mebeverine, maar nu al een hele tijd niet. Maar het gaat bij mij best wel goed.

4 jaar geleden

Ik heb het ook maar in de vorm van chronische erg dunne ontlasting. Slikte iedere dag 2 diarreremmers. Nu niets, merk dat door de zwangerschap meer obstipatie is, waardoor ik nu dus eindelijk voor het eerst in bijna 25 jaar weer normale stoelgang heb hahah

4 jaar geleden

Ik heb het ook heb van huisarts van die zakjes gehad en nu gaat het gelukkig beter

4 jaar geleden

Helaas wel馃槗. Ik heb meer een opgezet gevoel hierdoor. Mijn stoelgang is nu ook wat trager dan ervoor heen wat het extra moeilijk maakt.

4 jaar geleden

zelf al 2 weken niet kunnen poepen het is verschikkelijk heb gister en vandaag een zakje genomen en t rommelt wel hope dat t snel helpt deze zakjes mogen wel tijdens zwangerschap omdat die op natuurlijke basis is

4 jaar geleden

Ik heb normaal altijd heel veel last. Juist nu door de zwangerschap hele goeie stoelgang. Het is meer richting de diarree dan de obstipatie en ben daar echt enorm blij mee. Ik hoop dat het bij jou ook zal omslaan.

4 jaar geleden

Ik gebruik sinds een jaar olie. Hiervoor continue naar het ziekenhuis als ik een aanval had, nu smeer ik olie en met 10/15 minuten kan ik alles weer 馃檶馃徎 ook mag deze olie gewoon bij zwangerschap en baby's (wel verdund naar leeftijd) gebruikt worden!

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van! Enorme buikkrampen na grote maaltijden. Diarree helaas daarbij... niks aan te doen en veel vitamines doen mij goed!

4 jaar geleden

Ik heb ook PDS, maar volgde een paar jaar geleden het Fodmap dieet. Daardoor weet ik welke voedingsgroepen ik best vermijd (tarwe bv) waarschijnlijk is het niet aangeraden om nu dit dieet te volgen maar ik geef het maar mee, misschien voor na de zwangerschap. Ik heb nu echt heel weinig last, alleen soms opgezette darmen.