10 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben ook een alecto babyfoon. Ik kwam erachter dat je 2 jaar garantie hier op hebt. Ik had ze een mail gestuurd met de aankoopbon en mocht de babyfoon meteen retour zenden. Mijn beeld was steeds zwart namelijk. Na een weekje te horen gekregen dat de babyfoon niet meer gemaakt kon worden en kreeg een gloed nieuwe opgestuurd! Top service! Wellicht voor jou ook proberen waard?

één jaar geleden

Wij hebben de iets uitgebreidere variant van de alecto, uit mijn hoofd gezegd de DBX-88 eco. Die heeft ook alleen geluid maar wel met schermpje waar je temperatuur kan aflezen en het muziekje vanaf beneden aan kan zetten en nooit problemen mee. De ene is nu 4 jaar oud, de andere is 1,5 jaar. De oudste is wel snel de batterij van leeg, maar goed, die gebruiken we alleen 's avonds een paar uurtjes dus geen last van in principe.

één jaar geleden

Wij hebben dezelfde en er zit een soort spaarstand op waardoor je niet elk kuchje en kreuntje hoort maar het springt aan bij wat harder/meer geluid. Misschien dat dat het is? Gaat het geluid soms tussendoor nog wel weer even aan?

één jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Wij hebben de iets uitgebreidere variant van de alecto, uit mijn hoofd geze ...
Deze

één jaar geleden

Reactie op celestever

Wij hebben ook een alecto babyfoon. Ik kwam erachter dat je 2 jaar garantie ...
Ja dat kan wel maar ik heb al 2x dezelfde gekocht . En 2x het zelfde probleem

één jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Deze
Oke dan ga ik deze een keer proberen dankje!

één jaar geleden

Reactie op Renee990

Wij hebben dezelfde en er zit een soort spaarstand op waardoor je niet elk ...
Ja als ik dan op talk druk. Ik dacht eerst ook ik hoor weer wat als ze dan praat of huilt . Maar dat is dus ook niet altijd zo..

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja als ik dan op talk druk. Ik dacht eerst ook ik hoor weer wat als ze dan ...
Hmm.. dat is vreemd dan idd. Bij ons springt het geluid wel vanzelf aan als ze geluid maakt

één jaar geleden

Wij hebben deze ook sinds kort tweedehands aangeschaft. Toevallig! Staat hij niet per ongeluk op de ecostand? Dan springt hij pas aan wanneer er wat harder geluid komt (roepen/huilen).

één jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Wij hebben deze ook sinds kort tweedehands aangeschaft. Toevallig! Staat hi ...
Ja klopt. Ik weet niet wat ik nu anders heb gedaan maar hij doet het nu weer normaal. Het was inderdaad even dat hij alleen aan sprong met geluid. Of soms zelf niet dan hoorde ik haar boven maar niet over de babyfoon dus er was even iets niet goed. Blijkbaar nu wel weer.🤷‍♀️ En anders ga ik kijken naar een andere.