12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb die ook, helemaal geen problemen.. ik zou maandag even “video” bellen met babydump of een andere baby zaak.

2 jaar geleden

Ah wat naar zeg! Wij hebben hem ook, het is inderdaad even zoeken naar de juiste stand maar als die er eenmaal is staat klap je hem heel makkelijk terug & zet je hem vast. Wellicht naar Babypark en vragen om extra uitleg? Desnoods die uitleg even filmen zodat je het thuis rustig kan nakijken? Of misschien staat er wel een uitleg filmpje op YouTube? Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ik heb die ook, helemaal geen problemen.. ik zou maandag even “video” bell ...
Oke wat gek, Valt dat dingentje onder het eetblad dan in het gleufje waar het buikje tegen aan leunt?. die is bij ons helemaal beschadigd. En aan de achterkant ook omdat het blad daar steeds tegenaan komt

2 jaar geleden

Reactie op Eerstekleintje

Ah wat naar zeg! Wij hebben hem ook, het is inderdaad even zoeken naar de ...
Hoe zet je em vast dan?, Wat ik alleen weet is dat ik em van achter na voren klap en dat is het. Ja indd zal eens horen bij baby dump.

2 jaar geleden

Dit herken ik niet.. bij ons zit het eetblad vast.

2 jaar geleden

Aan beide zijden moet je iets indrukken en naar achteren schuiven dan zit ie vast..

2 jaar geleden

Je moet eerst dat “haakje” erin schuiven en dan het eetblad erop klikken aan de zijkanten… Anders gaan we video bellen via insta dan leg ik het je uit.. Is het gelukt trouwens?

2 jaar geleden

Ooh wat gek, Had gister een reactie geplaatst hier. Vast iet op verzenden geklikt. Maar heb het GELUKKIG voor elkaar. Heel erg bedankt dames.Wat een opluchting. Zat totaal niet relaxt eten te geven. Zij is zo snel dat ze ineens het blad omhoog doet en hand eronder doet. Dat haakje wat eronder zit vind zij leuk. Nu kan het gelukkig niet meer!!

2 jaar geleden

Is er iemand die het kussentje al in de wasmachine heeft gedaan?. Kreeg em er al bijna niet overheen. Durf t niet aan om te wassen haha. Maar lijkt mij wel fris. Heb achteraf spijt dat ik niet leer heb gekocht

2 jaar geleden

Is er iemand die het kussentje al in de wasmachine heeft gedaan?. Kreeg em ...
Ja wij! Na een poeplekkage. Het onderkussen. Past er na het wassen nog omheen 👍🏻

2 jaar geleden

Hier ook zitkussen gewassen. Volgens verkoopster kon alleen handwas. Heb het op fijn wasprogramma 30 graden gewassen. Liggend op een rekje buiten gedroogd. Helemaal goed gegaan. Niks anders aan te zien en ook nog goed passend!

2 jaar geleden

Oke, Probeer het binnenkort. Weet nog toen ik em eronheen deed was best proppen haha. Hopelijk past ie er na het wassen er weer omheen. Alhoewel wassen eigenlijk geen zin heeft. Word na iedere eet moment toch vies.