9 Reacties

2 jaar geleden

Ochtendje slaapje inkorten

2 jaar geleden

Reactie op Nadiamommy

Ochtendje slaapje inkorten
Die is eigenlijk altijd een half uur. Dan worden ze vanzelf wakker.

2 jaar geleden

Bij mij gaat hij rond 14u naar bed, anders blijft hij ook jammeren. 13u ga ik wel rustig even een boekje lezen of knuffel momentje, meestal is hij dan weer voldoende opgeladen en wil niet slapen. Dus hierrna nog even spelen en dan pas rond 14u slapen tot 16u / 16.30. Vervolgens tussen 19u en 20u naar bed

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Sochtends een half uur en smiddags 1,5 uur. Naar bed om 18:30 en wakker tussen 5-6. Het ligt er een beetje aan hoelaat mn zoontje wakker wordt en of ik nog ga proberen hem in slaap te krijgen. Maar sinds hij overdag maar 2 uur slaapt, slaapt hij snachts tenminste totdat hij echt wakker wordt wel door. Zijn fysio zegt dat het voor elk kind anders is en als dit voldoende is, dan heeft hij niet meer nodig.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Bij mij gaat hij rond 14u naar bed, anders blijft hij ook jammeren. 13u ga ...
Hoe vroeg is hij dan in de ochtend weer wakker? Hier gaat t slapen weer heel goed, ze is vaak tussen 7 a half 8 wakker en gaat tussen half 9 en 9 weer naar bed voor 30 a 45 min dan trekt ze heel goed door tot 1 uur en slaapt dan vaak anderhalf a 2 uur. Toevallig vandaag slaapt ze nog en lag ze vanaf 1 uur al in bed (het is nu bijna half 4) Dus dan pluk ik haar altijd uit bed anders slaapt ze in de avond slecht. Ze gaat tussen half 7 en 7 naar bed. Als ze vroeg wakker wordt (voor half 7) dan brengen wij haar dan weer vroeg in de avond naar bed. Anders blijft ze zo vroeg komen door vermoeidheid

2 jaar geleden

En als je je kindje volgt ipv een schema? Wij volgens ons zoontje en de ene dag slaapt hij misschien 2x 45 min en de dag daarna 2 uur en s middags nog een uur. De ene dag ligt hij ook om half 7 al op bed en de andere dag om 8 uur. Hangt heel erg af van hoe zijn dag is geweest.

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

En als je je kindje volgt ipv een schema? Wij volgens ons zoontje en de ene ...
Ik heb een tweeling dus dat is lastig bij ons! Zou dat graag proberen maar dan wordt het een heel gedoe met 2 tegelijk 🙈

2 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Hier precies hetzelfde. Sochtends een half uur en smiddags 1,5 uur. Naar be ...
Ik heb idd ook wel het idee dat ze er voldoende aan hebben. Want ze zijn verder wel blij.. wie weet willen ze binnenkort toch weer iets langer blijven liggen 🤣

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Bij mij gaat hij rond 14u naar bed, anders blijft hij ook jammeren. 13u ga ...
Oke dankjewel! Misschien toch ietsje later proberen inderdaad!